destroyy Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Kommer nå med en rar avgift må jeg si Les selv her å si hva du mener
LaStrada Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) Hvor stor skal avgiften være? Dette er en detalj Børmer nødig vil ut med, og han har ingen kommentarer når digi.no presenterer ham for en innsideropplysning: 40 til 50 øre per megahertz. Edit: Jepp, tenkte ikke over at det var 1. april akkurat nå.... Tenkte på det etter på... Endret 1. april 2004 av LaStrada
rc-halv Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du vet vel det at det er 1. april i dag?? I dag er dagen da du skal lese aviser med ekstra stor skepsis. Så jeg kan nok betrygge deg med at det bare er en spøk...
Aleks_r Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har dere virkelig ikke lagt merke til at det er den 1 APRIL i dag? Men, man skal aldri være sikker med de toskene!
Dirty Water Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Det som er skummelt er at dette er på grensen til å kunne bli tatt som fakta. Men, det er nok en aprilsnarr ja.
BeFs Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 1 April er en fæl dag.. Alle går rundt og 'lurer' alle. Men jeg har lurt noen selv i dag da, om at jeg liksom skulle få 50mbit fiberoptisk-linje inn til huset mitt. Så det er derfor de driver og graver rundt om her.. Han fyren gitt fem på.
Kimius Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 det har aldri vært noe mål for norsk politikk å fremme rettferdighet. visst dette ikke er en aprilsnarr, så kan nok han sponheim glede seg til en LANG artikkel i ukebladene, samt en del andre sure greier... dette er åpenbart aprilsnarr
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Bra det første april i dag, hvis ikke hadde jeg rømt landet. En avslørende detalj: – Selv om det er andre faktorer som spiller inn på prosessorens totale ytelse, er det klokkefrekvensen som avgjør hvor raskt apparatet er i stand til å ta i mot og sende informasjon over bredbånd, heter det i en ekspertuttalelse Samferdselsdepartementet har innhentet. Er nok ikke helt riktig du
am3k Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Som Dirty Water nemner "Det som er skummelt er at dette er på grensen til å kunne bli tatt som fakta." Et godt tegn på tilliten vi har til de som styrer landet. En gjeng tomsinger som ingen stemte på for å få som "ledere", men som sørgelig nok har kjempet seg ditt på en eller annen måte (sikker grunnet at høyre har sympati for de vanskeligstilte (KrF & V) eller noe i den duren, søreglig hvordan demokratiet skal fungere) Ble litt O.T., but who cares.
am3k Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Nå beggyner jeg å bli en smule skremt her. Nyheten ligger fortsatt på forsiden til DinSides data sider. De har heller ikke lagt til noen opplysninger om at dette skal vere en spøk. Må personlig si jeg likte Google sin spøk, med 1GB email ;-) EDIT => http://www.dinside.no/php/art.php?id=102374 Endret 2. april 2004 av am3k
Kristian-- Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det der er nok ingen spøk, har hørt om det der for lenge siden.... Det jeg ikke hadde hørt, var at det skulle bli dyrere for komponenter/pc`er
AL3X Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Ta en titt her; http://www.itavisen.no/art/1303232.html Der står stort sett de spøkene som var i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå