Gå til innhold

NV40 opptar to kortplasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt fx5900U tar opp like stor plass. Det bråker ikke noe i det heletatt... Jeg tror kjøleløsningen vil bli noe den samme som på NV38 kortene. Uendelig effektiv og stillegående... Vent litt så skal jeg finne noen bilder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart hvis det er en aprilsspøk, for artikkelen kom 30. mars.

Jaja, høres rimelig ille ut det kortet. Heh, big fatt ass performance tror folk, men ender sikkert opp som ikke no spesielt. :p

Skrevet

Mimre tilbake til da jeg hadde et skjermkort, og et 3D-kort.. De tok jo også opp AGP og et PCI spor. En monitorkabel gikk fra skjermkortet til 3Dkortet, også gikk det en monitorkabel fra 3Dkortet opp til skjermen..

Skrevet
Mimre tilbake til da jeg hadde et skjermkort, og et 3D-kort.. De tok jo også opp AGP og et PCI spor. En monitorkabel gikk fra skjermkortet til 3Dkortet, også gikk det en monitorkabel fra 3Dkortet opp til skjermen..

Jepp ! Voodoo add-on 3D kort.....elns.

Skrevet

Jepp ! Voodoo add-on 3D kort.....elns.

Jepp, har et slikt stående i min Pll maskin , funker fortsatt det.

Skrevet

jau jau.. har heatpipe på mitt nåværende skjermkort og da tar det automagisk opp 1 pci plass, så for meg bryr jeg meg ikke. Så lenge det er en stillegåed kjøleløsning.

Uansett, nå om dagen blir bare mer og mer integrert i hovedkortet og færre og færre pci kort trengs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...