Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er din(e) drømmebil(er)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du hvor mye 1000 hester er igrunn?

Er vansklig og klare og forstå hvor SINNSYKT mye det er i en "personbil".

 

Noen som har papirer på at "den" Skylinen har 1200 eller 1400 hester som du sier?

 

Noengang tenkt over at med så høytladetrykk så blir det vannvittig varmt og man får ikke så mye og kald luft som man bør?

 

Bare noen tanker  :roll:

Ja eg er klar over det... Har jo dreiemoment som en stor lastebil, og jeg tror ikke det er så særlig økonomisk å ha en Skyline med 1000hp +... Men lell da gut..

SJekk www.modifiedcars.com. der er det i hvertfall en grønn en med 1000 hp.

Skyline og Supra er jo de bilene som er lettest å trimme..

se her! ---> http://www.modifiedcars.com/cars/5452.htm :yes:

uansett hvor lette de er å trimme så skal jeg aldri ha mere enn 350-450hk hvis jeg skulle eie en supra eller skyline...

 

av økonomiske og helsemessige grunner :)

Lenke til kommentar
Uansett, min number one er helt klart Elanor, GT 500!  :love:

 

EDIT: Se på den da!

1969_shelby_mustang_gt_500-2.jpg

Åh, ditt null. :roll:

Den bilen der, eller "Eleanor" som du kaller den; er ingen GT500.. Det er en "vanlig" '67 Mustang, ombygd noe vanvittig, såklart; men uansett.

Eller som carmemories.com skriver det:

 

Was the car a real Shelby Mustang GT 500?

 

A: Yes and No, an original 1967 GT 500 was used for the motor sound affects, but not as a model for the movie car. The actual cars used were just 67 Mustangs, all customized to look like Eleanor in this movie. Most of the cars were 289 Mustangs with automatic transmissions. Originally the production designer, Jeff Mann who is also a professed car fanatic, proposed this car be a GT 40 then when that didn't fly he suggested a Shelby Series I Cobra. Eventually they settled on a 67 GT 500. According to SAAC, the 11 Mustangs were each chosen for specific duty. Some had highly modified suspensions for the high speed slides. Some were cosmetic models used for close ups and PR shots. Others, the ones crashed and crushed didn't even have engines. In Shelby American issue #70, the latest copy, the article explains that the car used for the close-ups of Cage actually had two steering wheels. Someone else was driving the car allowing Cage to focus "acting" rather than driving. The car used to record the sound affects is a 500 horsepower 428 1967 GT 500 with a great lumpy cam sound. The car is Brittany blue with wnt o LeMans stripes. Corvette side exhaust pipes were temporarily added for taping the sounds of the car. The movie car had side pipes and side pipes produce a different sound than rear exhaust. George Watters, a long time SAAC member and top sound editor for Hollywood, obtained the GT 500 and took it to Willow Springs. He and his sound people spent six hours doing different things with the car, recording the sound of it for the movie soundtrack. So the only original GT 500 used in the movie produced the sounds you hear.

 

Det vil altså si at kun lyden var fra GT500. Resten var mye rart, stæsja opp til det produktet det ble. Jeg mener denne bilen er _meget_ oppskrytt.

Skal det være Shelby; SKAL DET VÆRE SHELBY!!

:realmad:

 

(Min drømmebil-liste kommer seinere)

Endret av Shinobi
Lenke til kommentar

Såklart kunne jeg tenkt meg en Pagani Zonda eller noe annet eksotisk, men prøver å holde det på et brukbart realistisk nivå. Altså biler jeg kanskje kan ta meg råd til i løpet av 5-10 år.. Her er mine drømmebiler:

 

BMW 7-serie: :love:

217504_24_full.jpg

 

BMW 6-serie:

349114_8_full.jpg

 

Alfa Romeo 156: :love:

568195_1_full.jpg

 

Jaguar XK:

570900_4_full.jpg

 

Porsche 911: :love:

252608_2_full.jpg

 

Mercedes CL:

351895_1_full.jpg

 

Range Rover:

445434_6_full.jpg

 

Infinity FX: :love:

450358_21_full.jpg

Lenke til kommentar
Skal ha en M5 eg, koste ka det koste vil. Men en M5 skal eg ha, uansett om det går 10 år, så _skal_ eg ha den, så enkelt er det. :whistle:

Qvarnis selger sin M5 "Qraftwerk"... 399.000,- i Sverige.

Kraftig ombygd. Sjekk nyeste bilsport for annonse.

Nja... noken M5 blir det ikkje akkurat med det første, men soon to come...I hope.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...