Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail for 995 kr.

 

Alle bokstavene og tallene sier meg ingenting. Er dette et greit kjøp for en allrounder som skal surfe, emaile, bruke office og spille i ny og ned og ikke er spesielt interessert?

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119625&cks=FRO

Kunne kanskje kjøpt 128MB i stedet for 256MB ram på skjermkortet.. Pluss at du sparer penger på å kjøpe lite retail enn med full retail..

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar

Dere mener altså at dette skal være et OK kort? 128MB utgaven virker jo som greit mye for pengene det også. Jeg skal også kjøpe innen ganske kort tid:) er ute etter et kort i denne prisklassen

 

Sapphire Radeon 9600SE Atlantis 128M DDR AGP,ATI9600SE,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

kr 695,-

121420

Lenke til kommentar
Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail for 995 kr.

 

Alle bokstavene og tallene sier meg ingenting. Er dette et greit kjøp for en allrounder som skal surfe, emaile, bruke office og spille i ny og ned og ikke er spesielt interessert?

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119625&cks=FRO

Kunne kanskje kjøpt 128MB i stedet for 256MB ram på skjermkortet.. Pluss at du sparer penger på å kjøpe lite retail enn med full retail..

Hva er egentlig retail? Forskjell paa full og lite?

Lenke til kommentar
Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail for 995 kr.

 

Alle bokstavene og tallene sier meg ingenting. Er dette et greit kjøp for en allrounder som skal surfe, emaile, bruke office og spille i ny og ned og ikke er spesielt interessert?

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119625&cks=FRO

Kunne kanskje kjøpt 128MB i stedet for 256MB ram på skjermkortet.. Pluss at du sparer penger på å kjøpe lite retail enn med full retail..

Hva er egentlig retail? Forskjell paa full og lite?

hvor mye stash du får med når du kjøper det, f, eks spill, manualer og driver cd'er.

når det er lite retail får du bare med det som er nødvendig for å få brukt kortet.

Lenke til kommentar
Dere mener altså at dette skal være et OK kort? 128MB utgaven virker jo som greit mye for pengene det også. Jeg skal også kjøpe innen ganske kort tid:) er ute etter et kort i denne prisklassen

 

Sapphire Radeon 9600SE Atlantis 128M DDR AGP,ATI9600SE,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

kr 695,-

121420

Ettersom jeg har hørt er det lurere å kjøpe Pro enn SE.. Men det var jo en grei pris da.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere mener altså at dette skal være et OK kort? 128MB utgaven virker jo som greit mye for pengene det også. Jeg skal også kjøpe innen ganske kort tid:) er ute etter et kort i denne prisklassen

 

Sapphire Radeon 9600SE Atlantis 128M DDR AGP,ATI9600SE,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

kr 695,-

121420

For guds skyld ikke kjøp SE utgavene, de er nærmest ATI's svar på MX serien!

Lenke til kommentar

Ikke no spesielt, mest et allround kort! Kunne tenkt meg å spille spill som Black Hawk Down, og BFV o.l.

I dag bruker jeg den innebygde VGA utgangen på MSI K7N2 ILSR hovedkort. Vil det være verdt å kjøpe at allroundkort til rundt 700-900 kr? Vil det være en stor forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...