Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han fortjente det nok. Var bare ekstremt tidig å se ham når han ble slått i hodet ...

:p

Edit: Dette var en plastikkspade altså.

Endret av Midi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser deg sikkert der i kveld, mest sannsynlig uten å ha peiling på at det er deg jeg ser. :p Tror ikke jeg gidder å trøkke meg fram sammen med blod-fansen, jeg prøver heller å finne den tørreste plassen, og holder meg der. :)

Skrevet (endret)

Ja blir noe sånt her også. Finn det stedet der det lukter minst piss og (Edit:) gammel øl, der står jeg. På meteren.

When you are in doubt, Meriadoc, always follow your nose
Endret av Edmund Blackadder
Skrevet

Bare Paice som har vært med fra starten, men Ian Gillan og Roger Glover kom inn og gjorde bandet kjent. Så det er tre med fra den kjente besetningen, som ofte regnes som "skikkelige" Deep Purple.

Skrevet (endret)

regner med denne konserten ikke er utendørs? :whistle::eek: And oomg, her er dråper målbar i kubikkmetre...

edit: hvis ikke at det va så mange fargerike personer i denne byen. Tydeligvis vanker jeg på feil sted i byen på feil tidspunkt :roll:

Endret av regga
Skrevet

oj oj oj! For en fantastisk konsert! De smilte og spilte sjefolainen. 250kr well spent. Jeg var helt fremme og skrek meg hes. Jeg var jo også så heldig å plukke opp en trommestikke som Paice hadde spilt med :)

De kastet dem etter konserten til oss. Og våt ja. Veldig fuktig, men jeg følte ikke noe i all det herlige.

Skrevet

Var tøft da Gillan syntes synd på oss ute i regnet, og helte flasken med vann over hodet :D

Jeg fikk en sånn fancy poncho-sak av en dame som stod ved siden av meg. Snille damen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...