Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program som gjør det mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei ganske treig internett-forbindelse(ISDN 64kbps) så det kan ta veldig lang tid på store fil-nedlastninger. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig å laste ned litt og litt av store filer(f.eks. spill demoer).

F.eks.:Hvis jeg skal laste ned ei fil som er 60MB, så kan jeg laste ned 10MB, koble fra internett, og neste gang kan jeg starte på nedlastningen der jeg sluttet.

Finnes et slikt program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker at det du ser etter er å bruke opera nettleser som gjør det mulig, eller så har du jo bittorrent (hvis du laster ned .torrent-filer) ellers så har du jo flere alternativer, som f.eks: Download Accelerator...

Skrevet
Jeg har ei ganske treig internett-forbindelse(ISDN 64kbps) så det kan ta veldig lang tid på store fil-nedlastninger. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig å laste ned litt og litt av store filer(f.eks. spill demoer).

F.eks.:Hvis jeg skal laste ned ei fil som er 60MB, så kan jeg laste ned 10MB, koble fra internett, og neste gang kan jeg starte på nedlastningen der jeg sluttet.

Finnes et slikt program?

Det er et program som heter flashdownload eller jetcar.

Der det er mulighet å laste en vanligfil raskere og forsetter nedlasting ved brudd :thumbup:

Skrevet

Lightning Download fikk best karakter på cnet/download.com, så det bruker jeg.

www.lightningdownload.com

Skrevet

Bruk Opera! Har jo downloadmanager innebygd.

Men for at resume skal funke (gjelder alle downloadmanagere) må serveren du laste ned fra støtte dette(resume)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...