TCi Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hei Jeg har planer om å prøve litt editoren i Far Cry, men hvor kan jeg skaffe manualer osv. som jeg kan ta en titt i? Den dynamic help greien fungerer ikke ser det ut som.
Megamann Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Du kan laste ned den fulle manualen (v 1.0 tror jeg det er) på siden til Farcry Her er dl-linken: ftp://ftp.ubi.com/uk/farcry/sandbox/FC_Editor_Manual.zip
ttt Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 last ned den offisielle manualen (link i forrige post) den er svært lettfateleg. eg skal begynne å leike meg litt med sandbox no. *gleder meg*
GeCcO Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Sandbox er så lett at det er latterlig, nå kan alle lage maps. Veldig lett og greit program etter min mening, blir artig å se hvilke maps som dukker opp etter hvert, egentlig litt flott at man kan lage et slikt lett og omfattende program som "alle" kan bruke. Har alltid holdt meg til 3d modellering, men nå var det faktisk litt artig å lage maps
ttt Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 korleis går det med banelaginga dokkar? personleg er eg i planlegingsfasen av ei singelplayer bane. men eg er ikkje heilt ferdig med walkthrough'ane i manualen. har litt problem med waypoints til ai.
TCi Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 korleis går det med banelaginga dokkar?personleg er eg i planlegingsfasen av ei singelplayer bane. men eg er ikkje heilt ferdig med walkthrough'ane i manualen. har litt problem med waypoints til ai. Har startet med walktrough'en, men har ikke fått til så mye.. Har laget en bane, men har ikke fått lagt ut noe særlig med objekter. Sliter litt med å lage strand osv. blir liksom ikke rett... Men får sette meg meir inn i editoren i påske. Har aldri prøvd editorer før
TCi Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Hei, jeg holder på å lage en bane nå, men jeg finner ikke antennene i objektlisten. Kan noen si meg hvor de er?
Bruun Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 sandbox er et veldig enkelt mapmaking program, men ingen slår GTKRadiant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå