Gå til innhold

Sannsynligvis den beste webshopen i Norge!


Anbefalte innlegg

Skal du kjøpe datautstyr anbefaler eg på det sterkaste wwa-tech.com

 

Svært gunstig + konge service :thumbs:

hvordan gunstig? pris? de var ikke akkurat billige... :roll:

 

+konge service??? har du hatt noe retur med dem da :dontgetit:

 

her er en av to muligheter.

 

1. dette er direkte reklame fra firmaet!

 

2. siden han bare har 5 tidligere innlegg klasifiseres han som temmelig ny.

altså er dette sikkert en av de første netthandelene hans...

sammenlignet med expert/elkjip/telehuset/spaceworld osv er prisene på en

web shopper helt himmelsk!

 

Svarer på Sannsynligvis den beste webshopen i Norge!

hmm...... har du prøvd alle de andre på ALLE mulige måter da? (behandlingstid,service,retur,pris,kundebehandling osv...osv...osv...osv) :thumbdown:

 

hater innlegg uten argumentasjon! :thumbdown:

Endret av svennand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da STOPPER vi alt som ikke har direkte med webshoppen å gjøre. Dere har ingen bevis for noe som helst og da er det bare surt for trådtarter å bli anklagd for slikt - spesielt hvis det ikke stemmer. Lurer du på WHOIS: Ny topic. Lyst til å informere om WWA: Ny topic. For alt jeg vet finnes det flere mennesker med det navnet i verden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Off-topic: Hva er WHOIS? hvorfor er det ulovlig?  :blush:

WHOIS er oppslag av hvem som har registrert ett gitt domene, og resultatet av et slikt oppslag skal ikke postes.

 

Les mer hos Internic.

 

 

Oooops, beklager Blib, så ikke oppfordringen din før jeg postet svaret. Sorry.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Og da STOPPER vi alt som ikke har direkte med webshoppen å gjøre. Dere har ingen bevis for noe som helst og da er det bare surt for trådtarter å bli anklagd for slikt - spesielt hvis det ikke stemmer. Lurer du på WHOIS: Ny topic. Lyst til å informere om WWA: Ny topic. For alt jeg vet finnes det flere mennesker med det navnet i verden!

Du ser jo at dette er samme sak. WWA som nettverkselskap og denne webshoppen. Sjekk selv hvem som står bak. Se på logoene og navnene. Det er ingen tvil.

 

http://www.wwa-tech.com/ (WORLD WIDE ALLIANCE)

 

http://www.mlm-wwa.com (WORLD WIDE ALLIANCE)

 

Men selvfølgelig, det er lov å starte webshopper og konkurranse er sunt. Stå på sier jeg. Men dere har jo slått hardt ned på slik reklame tidligere når det kommer slike mistenkelige tråder som dette ;)

 

##Mer som dette kan tas i PM til meg - IKKE I TRÅDEN. Det er ikke forbudt for MLM-selskaper å starte webshops eller at kundene deres liker den. Flere slike poster kan nå vente seg å bli slettet##

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Ærlig talt, det er ikke ofte jeg trosser moderatorer, men dette hører da i høyeste grad hjemme i tråden, det er uhyre sterke indikasjoner på at denne siden er del av ett pyramideopplegg, om det ikke er forbudt, så sier det mye til den potensielle kjøper ihvertfall, og det må da vel være lov til å kritisere ting, selv om det ikke direkte er forbudt?

 

AtW

Lenke til kommentar
Og da STOPPER vi alt som ikke har direkte med webshoppen å gjøre. Dere har ingen bevis for noe som helst og da er det bare surt for trådtarter å bli anklagd for slikt - spesielt hvis det ikke stemmer. Lurer du på WHOIS: Ny topic. Lyst til å informere om WWA: Ny topic. For alt jeg vet finnes det flere mennesker med det navnet i verden!

Du ser jo at dette er samme sak. WWA som nettverkselskap og denne webshoppen. Sjekk selv hvem som står bak. Se på logoene og navnene. Det er ingen tvil.

 

http://www.wwa-tech.com/ (WORLD WIDE ALLIANCE)

 

http://www.mlm-wwa.com (WORLD WIDE ALLIANCE)

 

Men selvfølgelig, det er lov å starte webshopper og konkurranse er sunt. Stå på sier jeg. Men dere har jo slått hardt ned på slik reklame tidligere når det kommer slike mistenkelige tråder som dette ;)

 

##Mer som dette kan tas i PM til meg - IKKE I TRÅDEN. Det er ikke forbudt for MLM-selskaper å starte webshops eller at kundene deres liker den. Flere slike poster kan nå vente seg å bli slettet##

Jeg syns blib's inngrep her er meget usmaklig.

 

Spesielt med tanke på retningslinjene punkt 6 som ikke bare sier at "All reklamering på forumet er forbudt.... " men også at "....det samme gjelder rekruttering til pyramidespill, MLM og liknende"

 

Og hvilke firmaer som står bak en webshop, samt vurdering av troverdigheten til påstander for og mot må da i høyeste grad være relevant diskusjon.

Lenke til kommentar

ja, mener dette konseptet henger sammen med psdata og hattelco på en eller annen måte.

 

Under retur på siden står dette

 

" All retur på defekte produkter må meldes til [email protected] før du sender det inn. Da vil du få et referansenr. som skal legges ved en eventuell retur, og adressen det skal sendes til. "

 

retur@hattelco. / www.hattelco.no og www.psdata.no

 

så det henger sammen på en måte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...