Gå til innhold

Google-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

broken_computer.jpg

tror denne er ekte (Har aldri i mitt liv sett en knust sakjerm så jeg er ikke helt sikker :p )

Jeg vil se bilde av en gammel science fiction robot (en sån med masse lys og pipelyder :love: )

Skrevet (endret)

Vil se bilde av en americans millitær squad inne i en araber by. Noe allla Strike At Karkand, Black Hawk Down, eller De_dust.

Synes dette bildet var kult...

32.jpg

Edit: Jeg vil se et head shot på cs!

Endret av maea
Skrevet
broken_computer.jpg

tror denne er ekte (Har aldri i mitt liv sett en knust sakjerm så jeg er ikke helt sikker :p )

Jeg vil se bilde av en gammel science fiction robot (en sån med masse lys og pipelyder :love: )

Det er er garantert fake.

Man ser jo at det der ikke er noe ripe.

Skrevet
broken_computer.jpg

Det er er garantert fake.

Man ser jo at det der ikke er noe ripe.

omg, kan vi ikke bare fortsette leken?

Skrevet
Jeg vil se et annet bilde i fra samme sjanger som mitt forigge ønske, men denne gangens skal de skyte!

openfire.jpg

Jeg vil se en krasja Volkswagen Jetta

Skrevet

Et__r_for_livet_173232c.jpg

Om dette stemmer vil jeg gjerne se et bilde av cs clanen team NoA slik den var da lineup var: XeqtR, elemeNt, Naikon, Shaguar, method. (Bildet skal helst inneholde alle 5, men 3 av dem holder også.)

Skrevet

Ser ikke noen dårlig pappstyla bil av noe slag så jeg skjønner ikke hvorfor du skal få ønsket ditt oppfylt for å ikke nevne at Vegiboy ikke fant bilde som stemte med ønske og var etter meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...