SprengeMobil Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (4 minutter siden): Fint bilde Hva vil du se forresten? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 Jeg vil se Norges deiligste dame i mine øyne, Alexandra Rotan. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 Jeg vil se en snøugle. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2020 Rapporter Del Skrevet 6. september 2020 Jeg vil se noen som lager vei. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2020 Rapporter Del Skrevet 7. september 2020 Jeg vil se rognebær. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2020 Rapporter Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Jeg vil se krøkebær, eller kreklingbær sånn det også heter. Endret 8. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 Jeg vil se teiebær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 Jeg vil se en hotellsjef. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 SprengeMobil skrev (8 timer siden): Jeg vil se teiebær. Hvorfor viser du ikke bildet av det jeg ville? ?? Scarvo skrev (27 minutter siden): Jeg vil se en hotellsjef. Jeg sier igjen det jeg sa i min forrige post, siden den ikke ble vist. Jeg vil se krøkebær, eller kreklingbær sånn det også heter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg sier igjen det jeg sa i min forrige post, siden den ikke ble vist. Jeg vil se krøkebær, eller kreklingbær sånn det også heter. Det var jo krøkebær jeg viste deg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Det var jo krøkebær jeg viste deg Jeg ser ikke noe bilde. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg ser ikke noe bilde. Ser du ikke det? Her ser jeg jo det. Hvis du fortsatt ikke ser bildet, send meg gjerne en skjermdump. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 (endret) SprengeMobil skrev (12 minutter siden): Ser du ikke det? Her ser jeg jo det. Hvis du fortsatt ikke ser bildet, send meg gjerne en skjermdump. Dette ser jeg. ?? Og dette ser jeg via mobilen. Endret 8. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2020 Rapporter Del Skrevet 9. september 2020 Håper du blir fornøyd nå Jeg vil se Stimorol-tyggis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Rapporter Del Skrevet 9. september 2020 (endret) SprengeMobil skrev (53 minutter siden): Håper du blir fornøyd nå Jeg vil se Stimorol-tyggis. Jay, nå ser jeg bildet. Jeg vil se Dr Wasim Zahid tar ultralyd av sitt eget hjerte. Endret 9. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Jeg vil se ulovlig innvandring. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Jeg vil se noen som tar seg et glass vann i krana. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Jeg vil se noe du er sikker på at jeg ikke liker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Jeg vil se en Sputnik-kassett. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2020 Rapporter Del Skrevet 11. september 2020 Jeg vil se et bittelite dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå