Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal bytte bredbånd levrandør...


Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg skal bytte bredbånd levrandør, i dag har jeg cabel gjennom lokalt firma og betaler 450kr i måneden for 760/250.

Så nå skal jeg bytte til adsl og lurer på hvilken bredbånd levrandør kan gi meg god hastig het og ping til snill pris?

Sikler jo da på telenor som har 2mbit for ca 500kr , men så så jeg ngt og de var jo råe fart kontra pris, men så snakka folket om att de hadde dårlig ping.

For jeg er avhengig av mohaa og spiller mest på norske og svense servere, så vilke levrandører vil gi meg god ping på disse, ha en kjapp linje og en ok pris?

På forhånd tusen takk for hjelpa:) :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som telenor har bedret vilkårene sine så er det ikke umulig at jeg ville valgt dem. Men les avtalen med telenor nøye, som en over også sier! Ikke godt å vite hva telenor kan finne på.

 

Jeg har både NGT og bluecom nå, og de er helt kriminelle på kundeservice! NGT brukte 6mnd på å flytte abonnementet sist jeg flytta, og det tok 9mnd før de greide å sende regningene riktig sted! Bluecom lar andre folk opprette og avbestille abonnementet mitt, plutselig en dag var det registrert på en adresse i nabokommuna! Og lista er lenger! Måtte bare få det ut!

 

Vet ikke om tele2 er bedre enn de 2 sistnevnte, har en mistanke om at de ikke er det, utfra hva jeg leser på forumet her.

 

Knut

Lenke til kommentar

itw: tele2 og telenor vil stort sett gi deg bra ping på skandinaviske servere. Hvis du er i tvil, få noen du kjenner med telenor/tele2 til å pinge de serverene du spiller mest på.

 

Catch er selvfølgelig råe, men dyre =/

Lenke til kommentar

Oki... var ingen klar vinner her nei...

Jeg laster jo mye ned og da så 30gig sperra til telnor skremmer meg litt, og ngt sine linjer kontra pris er jo råe, men lest mye om dårlig ping hos de her på forumet da...

Ser jo att dere sier att dere har 40-60 i ping... men det kommer jo ann på hvor nert servern dere er...

Jeg bor i finnmark og klarer ca 50 og opp på den linja jeg har nå på catch sin server, men så er det jo cabel jeg har da...

Irriterer meg ogsåå mye over att når man ser på web tv så stopper det opp plutselig, og har hørt folk sier att det kommer av att jeg har cabel, stemmer det?

Tusen takk for mange fine svar da :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg mener at Telenor har meget konkuransedyktige produkter nå, gode linjer til bra priser, raskeste på 2048/256 kbps får du for 549kr mnd.

 

Jeg har spurt Telenor opptil flere ganger om de har tenkt å innføre GB kvota, det har de blankt avslått hver gang, så hvis de skulle gjøre det, så har man jo alltids en mulighet med å dra opp det de sier nå, å bruke mot dem.

 

Så nå kan det være lurt å sjekke ut telenor sine tilbud. Og siden du bor i Finnmark så tror jeg ikke NGT kan tilby noe annet enn de alpha linjene eller hva de het på 1024kbs til en langt høyere pris enn hva telenor har på samme hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...