Gå til innhold

2 problemer


_Xander

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg har to ting jeg lurer på, det første er hvor jeg kan få tak i en kabel lignende denne. Eneste mujlighet jeg har til å få TV-ut på PC'en min.. Butikken bytta til et kort som trenger en sånn en fordi det gamle var ødelagt, og jeg fikk ikke med en slik ledning. Og de sier jeg må betale 400kr for en gjennom dem, og jeg synes det låter urimelig. :no:

DSC00172.JPG

 

 

 

problem2: Jeg har en gammel ADICorp ettellerannet skjerm liggende i boden som jeg brukte før. (15 tommer) På baksiden av den er det strøminngang, Skjermkabel, 3.5mm plugg (lydgreie) og nettverksplugg faktisk. Det jeg lurer på er; Hva er den nettverkspluggen til? (Og mulig jack'hullet også, er ikke mic på den eller noe.. :S ) Også selvfølgelig, hva kan jeg isåfall bruke den nettverkspluggen til? Hørt at jeg kan sende video via nettkabel til en annen skjerm med samme greiene, men når jeg setter i en nettkabel, uansett type "blacker" skjermen ut totalt.. Liker ikke det helt..

 

Takker for alle brukbare svar. Nå har jeg lurt på detta tullet i snart 2 år.. :thumbdown:

 

 

Edit: ledningen på bildet er tatt av en kamerat sin ledning som fulgte med hans kort...

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...