enemigo Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) Kan noen hjelpe meg med noe bra dokumentasjon om 64bits teknologi. Er interessert i ny HK arkitektur hvor northbridge flyttes til cpu og southbridge erstattes med I/O-hub og om minneadressering, blant annet. Noen som har noen linker? Jeg er lei av å lese produktdokumentasjon hos amd, trenger noe mer generell info. Knut Edit: Dette ble kanskje litt rart formulert. Jeg er interessert i teknologien AMD bruker og skal bruke på 64bit systemene sine. Endret 27. mars 2004 av enemigo
Traxco Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 (endret) er det ikke bare og søke på Google... http://www.amdzone.com/ Endret 28. mars 2004 av Traxco
b0nna Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Sjekk ut arkivene hos aceshardware.com , de har mye bra info.
enemigo Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 Takk aceshardware hadde litt ja, skal lese mer der. Er sikkert ikke umulig å finne mye bra på google, men jeg søker vel på feil ord eller noe sånt, for jeg finner lite interessant der. Alt for mye butikker og produsent info... Kom gjerne med flere tips Knut
snorreh Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg anbefaler sterkt at du sjekker disse linkene også: Opteron/ FX/ A64 FAQ Opteron FAQ Facts & Assumptions about the Architecture of AMD Opteron and Athlon 64 Opteron: Pushing x86 to the Limit In-depth and thorough examination of AMD64 architecture Intro to Opteron/K8 Architecture HyperTransport in the AMD Opteron Processor Explained The Opteron Memory Guide: DDR’s Best Implementation Yet The First AMD64 Platforms Compared: AMD, nVidia, and VIA Dual Opteron Duel: MSI K8T Master2 vs. Tyan Thunder K8W Understanding the Detailed Architecture of AMD's 64 bit Core Extending the x86 Architecture to 64-bits Windows XP 64-bit for AMD64 Goes Public: A Look at Build 3790 Operating System Choices for the AMD Opteron Processor Battle of the SMP Giants: Opteron 248 vs. Xeon 3.2A/1MB Workstation platform comparison: Opteron, Xeon, Pentium 4, and Athlon Ultimate Workstation Round-up: Opteron and Barton vs. Intel's Xeon Ace's Server Guide: Dual Xeon, Dual Opteron and Quad Opteron High-End CPU’s from AMD and Intel Compared - Server Style AMD Opteron vs. Intel Xeon MP: Database Performance Shootout Mye interessant informasjon å finne her Endret 21. april 2004 av snorreh
enemigo Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 Flott! Takk skal du ha! Her har jeg litt å lese på i kveld Knut ...fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå