Gå til innhold

Dell Axim X3i wireless ?


Mannn28

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kjøpe meg en pda. Men tingen er at det må være mulighet for trådløs internett. Jeg fant Dell axim x3i wireless. Var igrunn litt dyr. Men er det mulihget for Msn på denne ? Noen som har litt erfaring med pda som kan gi meg noen råd. Skal også bruke denne til skole arbeid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer også å kjøpe Pocket-PC, og har sett på Axim. Den er så vidt jeg vet den billigste PDAen med wlan, (velger man bort blåtann blir den enda billigere).

 

Det hadde vært veldig interessant å få noen anbefalinger på hva man bør se etter når man skal velge PDA. Brukererfaringer på Axim er spesielt interessant siden du ikke kan gå i noen butikk for å prøve den...

Lenke til kommentar
Er det noen som kan ramse opp en del programmer og tøffe ting  :thumbs:  jeg kan ha på Axim? Det er da jeg blir kjøps kåt  :love:

Hehe...kjøpskåt... :p

 

Jeg sikler krafig på en sånn. I jobb samenheng ser jeg får meg at jeg da kan vise for kunder hvor usikker WLAN nettet deres er, samtidlig som det selvsagt har andre fordeler. Opprinnelig tenkte jeg på en SE P900 men har vel kommet fram til at en T630 sammen med en Axim X3i Wireless må være helt ypperlig for meg(bruker BT).

 

Det jeg savner, er en side med grei oversikt hvilken programvare som er mulig og få tak i til PocketPC 2K3.

Lenke til kommentar

Vurderte selv å kjøpe den, men på grunn av et fantastisk latterlig prisrot dell.com kjører, ble den egentlige prisen nesten 1000kr mer enn det den prisen jeg først møtte. Jeg måtte faktisk sende en e-post for å spørre om hva den virkelige prisen var før jeg fikke svar på det. Etter det endret de faktisk på prisen på web også.

 

Har egentlig ikke bruk for den. Har en Axim X5 som ligger ubrukt... Men jeg har veldig lyst på en PDA med WLAN og bluetooth... Synd at det skal være så utrolig dyrt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

lurer litt på den der jeg å nå da, trenger egentlig ikke sånn tråløs, men det hadde jo vert arti!

 

det er jo 1000; i forskjell "bare" på x3 og x3i... og det jeg da lurer på: er det verdt pengene?

 

piper den når jeg har på "huskelapper"?

 

er den lett å lære seg?

 

nå har jeg en "gammeldags" bok jeg skriver alt i, er det bedre med en slik x3, for å holde styr på alt jeg glemmer?

 

hilsen janne.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker fikk ikke jeg noe ordrebekreftelse når jeg kjøpte fra dell.no. Eller jeg fikk et brev fra Dell i Irland etter en stund. Husker ikke helt hva som stod der, men hvis det var ordrebekreftelsen så ble den i alle fall sendt som brev, fra Irland.

 

Å handle der som privatperson er pyton. Jeg måtte "purre" på de og spørre hva som skjedde. Omsider fikk jeg svar av en dame som sa at ordren var klar, og skrev i e-posten kontonummeret, og beløp jeg skulle betale. Ingen automatikk der i gåren nei! Også leveringen er tungvindt. Når pakken kommer til nærmeste Linjegods kontor, sender de deg brev om at den har ankommet, og så må du ringe og få de til å kjøre den til deg. Tror det tok 3 uker fra ordre til jeg hadde dingsen. :(

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...