.tomf Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 syns t0mm3n^_ er litt stygt...noen som har noe bedre til meg?
Pyro Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er noe du skal finne på selv. Det skal være personlig og da kan ikke andre finne på det for det. F.eks se på mitt Pyro. Jeg synes det er kult, fant det i X.MEN2 og samtidig som jeg liker å se byggninger brenne. Så nick får du finne på selv. Det er vanskelig åjada. Sleit ei stund jeg også.
DevN Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Tommern Nei, nicknames har jeg også problemer med, finner på et nytt, men en uke senere er jeg lei det. Har forøvrig et fast nickname og et som jeg bytter på. Det faste (som jeg egentlig aldri blir lei) er "zim". De fleste i MSN kjenner meg best som "zim", mens det andre (pr i dag) er Devence.
NoLimit_^ Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er noe du skal finne på selv. Det skal være personlig og da kan ikke andre finne på det for det. F.eks se på mitt Pyro. Jeg synes det er kult, fant det i X.MEN2 og samtidig som jeg liker å se byggninger brenne. Så nick får du finne på selv. Det er vanskelig åjada. Sleit ei stund jeg også. Hehe, lurer på hvor mange tusen stk som kaller seg Pyro rundt omkring i verden Bare ta et nick fra en favorittbok eller noe, en bok der navnet blir lite nevnt, eller ta fra en ukjent bok...
DevN Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 SnikendeUllteppe ???? Kanskje *hehe* Er du han (er vel ikke hun?), har sett en med nicket SnikendeUllteppe elns på offentlige servere før.
Whiteshit Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Snikendeullteppe er så passè Ka med SnikendeDundyne (?) Eller SnakkendeGressmatte eller 667-NeighbourOfTheBeast
Playmaster Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Snikende-donald leser kan jo være no ,neida.Playmaster var et sånt nick som ble funnet opp på 30sekunder.I Star Wars Galaxies så tenkte jeg litt mer på hva slags nick jeg skulle ha.Det viste seg at nicket var opptatt,så jeg satte på et nytt ord etter det originale og voila!Der hadde jeg det.Bare tenkt på noe som hadde vært kult å ha som nick,eller sjekk leksikon på sopper å sånn.Latinsk ordbok er et must hvis du har et skikkelig hjerneteppe
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 The inevitable det uungåelige, sikkert fint det. Det uungåelige har drept deg? klang ikke så fint men men er ett forslag
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) Nucl3aR-p0lluti0n = Atom forurensning Nuclear-Pollution. Du kan jo skrive d hvordan du vil da... Dette nicket er ikke brukt, tror jeg... Har ikke sett noen med det nicket. Endret 27. mars 2004 av Newt32
LarsP Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Ûb3r|_337|-|4xXxR for LIFE!!! nei, ta et nick som har en god historie bak seg. Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè!
En Tiger Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) som mange andre her har nevnt då må du finne på et selv. Selv har jeg hatt et par opp gjennom tidene: Da_Real_Tass, DjInIous (som i genious), galleklomp, knustryne. Nå i den siste tiden, sikkert et år har jeg holdt meg til hemmeligt. Ikke så kreativt, men jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle ha, så når noen spør så var det liksom en hemmelighet, dermed ble det hemmeligt Edit: skvireleif Endret 27. mars 2004 av En Tiger
Sigga Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Snikende treningsteppe har jeg også sett Så snikende kommode idag
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Ûb3r|_337|-|4xXxR for LIFE!!! nei, ta et nick som har en god historie bak seg. Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè! slike nick er tullete, skriv med bokstaver ikke alle mulige symboler du kommer over
DevN Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Ûb3r|_337|-|4xXxR for LIFE!!! nei, ta et nick som har en god historie bak seg. Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè! slike nick er tullete, skriv med bokstaver ikke alle mulige symboler du kommer over Det er den delen av 1337 jeg synes er barnslig og fjortiss-stil!
Whiteshit Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè! Fikk meg til å tenke på filmen event horizon "Liberate e tuteme, ex infernis!" har styrt et innefotballag i en "tullecup" som vi kalte ex infernis... og ExInfernis betyr sånn ca "fra he.lvete" eller "for hel.vete"
nord Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 hehe, i gamer forumet fant jeg ut at de fleste nickene opp gjennom åra begynner å bli litt harry, så nå er det nord i gamer foumet og Ryan som er mitt etternavn i de fleste spill
chokke Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 BTW: man skriver X med >< hvis man er 1337 (som er det mest fascinerende tallet, 1+3+3=7, 1+3+3+7=14(iss) osv) Event horizon er en bra film.. NOT, for mye blod mm. Et genialt nick er ingen ... ingen killed m00sa with colt m4a1 Eller jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå