Gå til innhold

Hardware.no fyller 6 år!


Gjest mlwirak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden geocities linken ikke funker lenger, så klikk her for å se hvordan sidene så ut 02 oktober 1999. Husker at jeg var innom selv for å sjekke priser, det var tider det...

 

Hvis forsiden ikke funker så bare trykk på prosessorer eller noe...

 

 

Gratulerer!

 

EDIT: Kan nesten regne med at samtlige forumbrukeres post count øker minst med en idag :p

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Martins prosessoranbefaling

 

Akkurat nå, er AMD K6 233 mzh til 1049  kroner hos Multicom det aller beste kjøpet, pris og ytelse tatt i betraktning. Med denne prosessoren trenger du heller ikke investere mye i et hovedkort.

 

Krever du mer ytelse, er Intel Pentium II 300 mhz til kun kr 3988 inkludert vifte et meget bra kjøp hos Pasoft. Trenger du enda mer krefter, burde du vurdere å vente til de nye PII 350 og 400 mhz prosessorene blir rimeligere og mer utbredt.

:)

Lenke til kommentar

Selv ble jeg kjent med dette nettstedet først i 2001, og jeg må si dere har kommet veldig langt på disse årene og det står det stor respekt av. Mange gode nettsteder har kommet og gått siden dere startet, så det er bra jobba at dere har klart å holde Hardware like aktuelt i dag.

 

Gratulerer med dagen! :fun:

Lenke til kommentar

Gratulerer så meget !! :thumbs:

Her er bursdagsangen på farsi (iransk):

 

Tavalod, tavalod, tavalodet mobarak, mobarak, mobarak, tavalodet mobarak. Bia shamaro fot kon, ke ta sath sal zende bashi.

 

Tavalod, tavalod, tavlaodet mobarak!!

 

:green:

Endret av CaSh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...