Gå til innhold

Battlefield Vietnam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akurat anskaffet meg BFV, og må si at dette spillet ser ut til å ha et enormt potensiale, men har nå prøvd å lære meg funksjonene til de forskjellige klassene, og sliter bla. med å forstå hvordan jeg bruker spaden til en NVA-engineer, og jag har ikke klart å finne noe info om dette hverken i manualen til spillet eller på internett.

Er det jeg som er tett i hodet? :dontgetit:

Kan noen hjelpe meg?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for kjapt svar, men følte ikke helt at jeg ble så veldig mye klokere.

Kan noen gi meg en "oppskrift" på hvordan jeg bruker den? Når jeg velger spade skjer det ingen ting, dvs. jeg får aldri lov til å velge den selv om jeg har den med meg.

Skrevet

jo altså

på noen map, er det f.eks. 2 spawn points rett ved siden av hverandre i "main" basen til NVA, slikt som ved waterways (er det rett navn?).

da spawner du som kis med spade

spawn pointen ser ut som ett hull i bakken med en "maurtue" på toppen og en spade som står nedi jorda på. spawner du på dette punktet, bør det ikke være for vanskelig å finne.

for å plukke det opp, trykker du på "g" (eller hva du har som slipper/plukker opp "kits/våpen" ellers.

deretter kan du velge spaden.

for å "slippe" spawn pointet, velger du spada, står stille, og trykker en gang. Du vil da muligens få noen grave animasjoner (litt buggy tror jeg) og gravelyd. Etter en liten stund vil spawn pointet dukke opp der du står (eller 2cm forran der da...;) )

håper dette hjelper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...