Jakartabebopp Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 jajaja, er det noe mer spennende grafikk? annen utforming av noen våpen? bedre lyd? nye T og CT modeller? flere dødanimasjoner ?
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 jajaja, er det noe mer spennende grafikk? annen utforming av noen våpen? bedre lyd? nye T og CT modeller? flere dødanimasjoner ? Ser null forbedring på grafikken.
DaWeed Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 de har brukt mer krevende modeller bare, som gjør dem litt penere å se på.. grafikkmotoren er den samme
chokke Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Deleted scenes er med på steamver. og koster 210 NOK Men ai er bare for dumme...
uberhunter Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 LOL, har hatt ulovlig version av CZ i snart et halvt år Runna det MANGE ganger allerede
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 LOL, har hatt ulovlig version av CZ i snart et halvt år Runna det MANGE ganger allerede Fatter ikke at du gadd å ta deg tida til å runne noe så kjedelig..
atrax Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 jajaja, er det noe mer spennende grafikk? annen utforming av noen våpen? bedre lyd? nye T og CT modeller? flere dødanimasjoner ? Ser null forbedring på grafikken. Tøyser du? Jeg mener da bestemt at textures i CZ er mer hi-res enn de vi er vant med fra vanlig CS!?
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 jajaja, er det noe mer spennende grafikk? annen utforming av noen våpen? bedre lyd? nye T og CT modeller? flere dødanimasjoner ? Ser null forbedring på grafikken. Tøyser du? Jeg mener da bestemt at textures i CZ er mer hi-res enn de vi er vant med fra vanlig CS!? Mulig det, jeg bare testa med standard oppløsning, ikke mer.
Jakartabebopp Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 vel, uansett. da er det ikke verdt det. da forsetter jeg med min fusionpack v12
Gromle Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 LOL, har hatt ulovlig version av CZ i snart et halvt år Runna det MANGE ganger allerede Det er vel den versjonen som ble trukket tilbake etter å ha bli slaktet i stort sett samtlige anmeldelser. Så vil tro den som er ute er litt annerledes..
Ueland Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 første som slo meg var at det var et under at jeg klarte å skrive inn cd-keyen makan til elendig font skal man lete etter.. men det at bottene brukte radio var en nice "add on"
Celsior Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 første som slo meg var at det var et under at jeg klarte å skrive inn cd-keyen makan til elendig font skal man lete etter.. men det at bottene brukte radio var en nice "add on" jah, utrolig det der med fonten... Men jeg synes nå at Global Ops er en bedre SP versjon av CS - selv om det ikke er helt det samme. Flere som er enig..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå