sveiae Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hva er forskjell på å flashe grafikkortet til en gitt hastighet og å overklokke til samme hastighet? For meg virker det som det er likegyldig...
Syar-2003 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Eneste forskjellen er vel at kortet får en høyere default speed. Og navnet i id'en til kortet blir selfølgelig også endret . Jeg mener det er null og hente på dette . (unntaket er hvis bios flash får åpnet flere pixel pipelines ) ..............
arnosmith Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Må si meg uenig i det gitt... med PowCol 9800pro klokket til 411,8|364,5 (default XT hastighet) får jeg dårligere resultat enn med en 9800XT BIOS med samme klokkehastighet... Jeg kan faktisk ha XT BIOS, og klokke NED til default 9800pro hastighet, og resultatet blir fremdeles bedre!
sveiae Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 (endret) Det virker på noen som om det på noen kort er bedre å flashe enn å klokke? Hvis dette er riktig, hvilke kort/brikkesett er det det gjelder? F.eks: er geforce sine kort bedre å flashe enn ati sine? Endret 25. mars 2004 av sveiae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå