Gå til innhold

Diablo2-Lord of Destruction spillere


Anbefalte innlegg

ja ******.. det er sant ja.. :)

da er det bare å starte å lete etter noen andre kastevåpen og begynne.

hehe ja det er artige greier, men skaff deg kaste-spyd o.l. med high quantity eller "auto-refill" for det er jammen meg kipt å måtte reloade hele for***** tiden...pluss ikke glem å fyll opp med town portal's :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller litt i ny og ne, netopp starta igjen etter en 4 måneders pause. Men nå er det på'n igjen med Concentrate barben min og så får vi se hvordan det går.

 

Samma her. Har hatt en god pause, men er nå "fit for fight" igjen. Skal starte min første necro nå :w00t:

Lenke til kommentar

har nå 1 Trang Oul necro, 1 IK-Barbar, 1 Tal Rasha Sorc, 1 Blessed Hammer Pala, 1 titan Ama, og 1 Hurrican Druid. Alle over LVL 80. Hatt 1 års opphold da det var mye cheatere, men startet igjen etter 1.10 kom. Er på ca hver dag (jeg mååå skaffe meg et liv :no: ) lol.

 

Account: *Badtranse

Lenke til kommentar

det som er mest sannsynlig er at blizzard aldri kommer til å banne noenting, omtrent alle mh'er nå igjen, var bare i begyndelsen alle var så redde for cd-key ban at ingen turte.. men det var tydeligvis tomme trusler..

Jeg har aldri hørt om noen som har blitt bannet.. men mh er litt slemt :devil:

Lenke til kommentar
er her noe særlig med diablo2 : Lord of Destruction spillere her på forumet ?

jeg tenker da på folk som spiller aktivt på bnet ?

Ja, det vil si.. jeg har en Necromancer 87 og kjeder livet av meg.. spiller en sjelden gang i blant for å holde kontoen i live :p (Personen min med Trang Oul sett (VAMPIRE) :D

Lenke til kommentar

Hei

Ghost glaive med et eller annet faster attack speed er best til throw barb, var ihvertfall i 1.9LoD.

Er ikke sikker nå, menmen....

d2lod har stjelt så altfor mye tid på LAN og SP hjemme... man sliter litt når man i gjenom hele 10klasse står opp klokka 5 - 6 for og få et par timer d2 før man går på skolen, men kom meg da til level 85 på en pala uten å cheate på SP! ^^

 

Om jeg får tilgang til net før eller siden (veeldig snart) blir det kanskje en ny

pala på meg, charge og blessed hammer! (Mario, items, hinthint^^)

Lenke til kommentar
Jeg spiller D2:Lod ganske aktivt på US-West - realmen, jeg har en lvl 61 barb, og accounten er S448 , og karakteren heter HowdyHo (spur of ze moment :shrug:)

Hvorfor spiller du på de Amerikanske serverne?

jeg skal ikke si hvorfor han gjør det, men personlig så spiller jeg på amerikanske servere for å slippe unna alle Tyskerne og Franskmennene som forpester nettet med den overnasjonalistiske følelsen ovenfor moderspråket sitt...

 

Verste jeg vet er å joine en server der halvparten prater tysk, og resten fransk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...