Gå til innhold

MS outlook - synce med p800

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pr. idag så syncer den bare med den "default" innboksen som ligger i outlook, men jeg vil at den skal sycne med hotmail-innboksen! Det funker fint å laste ned hotmailen til outlook å sånn, men jeg får bare p800 til å synce med den innboksen i outlook som virker å være standar innboks. Alle meldingene jeg får fra hotmail, kommer i en egen innboks. Det jeg må gjøre i dag er å markere meldingene i hotmail-innboksen og dra dem over til "Standard" innboksen. Da syncer den med p800 og jeg kan lese mail'ene på telefonen. Men er det ikke mulig å gjøre dette enklere? Feks. å sette hotmail-innboksen som standard/default eller noe? Eller at alle meldingene som kommer i hotmail-innboksen automatisk kopieres til den vanlige/standard innboksen?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en Outlook "regel" som automatisk flytter (ev. legger en kopi av) all e-post adressert til din Hotmail konto til/i standard innboks ved mottak...

Skrevet (endret)

Mener jeg leste noe om dette, men mener da også at det ikke gikk å lage regler på sånne http accounter? kan du noe om det? Hvis det er sant, finnes det noen andre måter å gjøre det på?

EDIT: Det står i ms Outlook at det ikke går å sette regler på kontoer baser på http. Er det andre måter å gjøre dette på?

Endret av w3p
Skrevet

Trodde i utgangspunktet at du snakket om 2 forskjellige OUTLOOK innbokser hvilket var utgangspunktet for svaret, men jeg fant også denne linken som sier noe om hvordan du kan få Outlook til å lese din "Hotmail" post... Deretter bør det være mulig å synkronisere...

(Har dessverre liten erfaring med Hotmail som sådann....)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått lagt inn hotmail i MS Outlook, men jeg får liksom syncronisert mail direkte fra hotmail innboksen til min pda. Jeg må først dra mailene i hotmail-innboksen til "default" innboks. Fordi pda'en synker visstnok bare med den innboksen. Det går heller ikke ann å lage en regel som sier at "default" innboks skal kopiere alle hotmail-innboks-meldingene.

Noen andre forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...