Gå til innhold

Ny musematte


Anbefalte innlegg

Skal ha ny musematte nå, har IceMat for øyeblikket. Håpet at noen her kunne anbefale en musematte som koster under 300,- ....skal brukes litt til gaming, mest vanlig bruk.

 

Hadde litt lyst å teste noe annet enn en musematte fra de produsentene i topic, men det blir kanskje en fUnc uansett, kom med forslag!

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

assa jeg sier alltid dette er vanesak hva dere liker.. jeg liker NO motstand.. derfor fant jeg at de mattene jeg har er 70 cm ene veien og 45 den andre..

Glatt overflate, Med mouseskatez vil en intelli mus fly over...

Jeg personlig trenger litt stor flate å bevege musa på.. liker ikke løfte på musa under kjappe reaksjoner.

 

Den muse matta jeg bruker erikke lagd for å konkurer mot func og de andre.. de er selvstendig og er ikke lagd for gamere

Lenke til kommentar
ang priv mld pvt

 

denne musematta jeg anbefalte er like bra som func.. faktisk bedre etter min mening.. under en turnering 2 on2 som det var 3 stk med func.. fikk teste min musematte å konverterte strax..

Og den heter.... ? Har du sagt A, kan du få lov til å si resten av alfabetet også.

 

Jeg kan anbefale Destrukt Pad (XL) / Fatatl1ty Pad, som du får hos Indiweb.de. Store og fine tøymatter som gjør skatez og denslags bortkasta.

Lenke til kommentar

skulle likt å vite sjæl hva denheter :D

 

Du finner den på clas ohlson til 69 kr om jeg ikke tar feil.. eller var det 45 kr...

du får den i minimale rugler.. noe all av funcen sin ene side kun glattere..

så har du en annen type som er av ren flate. fås i pen blå farge eller svart.

 

Denne musematten som er helt rett uten rugler slites ut etter en laaaaang stund.. da snakker vi hvertfall 1 år før du må erstatte den..

Men med speedfix som er en silikon spray kan du reduserer friksjon enda mer og hindre at den sliter så mye.. skatez er optimal

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg var engang i ditt dilemma, hvilken musematte skulle jeg velge. Etter mye om og men kom jeg omsider frem til func 1030. Sammen med logitech MX500 synes jeg dette var en uslåelig kombinasjon. Det jeg har å innvende mot func 1030 er at den samler masse støv og dritt, så for å holde den optimal må den vaskes støtt og stadig. Dette går man fort lei av...

 

Nå nylig fikk jeg meg en laptop (i8600) og til den trengte jeg jo seff en mus (og musmatte). Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en func matte til og en logitech mx510 da jeg er fornøyd med disse to merkene, men jeg trengte en mus der og da, og løp til nærmeste butikk. De hadde ikke det jeg skulle ha, men de hadde en combopack med Icemat og intellimouse 3.0.

 

Jeg tenkte at det var verdt et forsøk, og jeg må faktisk si at jeg liker denne kombinasjonen bedre enn den jeg har fra før...

 

Så anbefalingen min blir faktisk å beholde det utstyret du har, eventuelt kjøpe en ny icemat dersom den gamle er utslitt.

Lenke til kommentar

syns icemat er elendig i forhold til func, den må vaskes like mye som funcen, lager fæle skrapelyder, den er høyere en funcen, den er mindre enn funcen, kantene er skarpe, den er kald, den kan knuse osv osv...

 

Mange av vennene mine har hatt icemat og alle har synes at func er i en klasse for seg selv.....

 

Men jeg vil anbefale deg å prøve de forsjellige mattene og se hvilken du liker best...

 

edit: de er også pr0gamere i cs..

Endret av El-Hadji
Lenke til kommentar

dine meninger :)

 

mine meninger..

 

icemat version 2

 

Stornok

 

likeglatt

blir ikke kald i lengden om man har hånda der..

Trenger ikke vaske den.. kun tørke lett med hånda støvet som legger seg..

Lyder?? har ud glemt iceskatez? de som er lagt for icemat og ikke mouseskatez.

 

 

je synes ikke det kommer så mye lyd..

vet du hvorfor så mange progamers har func?

fordi det er nok noe av de første som kom ut med god matte overlegen på friksjon.

Mens nå diskuteres det om icemat, func, steel, etc om hva som er best.. alt er opp til hver og en..

 

jeg liker 0 friksjon.. andre liker litt.. andre mye.. og slik gr det helt til alle ender i krangel.. ta en titt og test.. det er eneste løsning

 

skal foressten mye til å knuse en icemat når det er herdet glass

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd haugevis av forskjellige musematter det siste halvåret (Func, Everglide, Ratpaz, Icemat osv.) Den musematten jeg liker best er faktisk Everglide Gaming Mat. Den er akkurat passe stor, tynn, rimelig slitesterk og har lite friksjon. Den er også tilnærmet lydløs når du beveger musa over den

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGGMCY

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...