Gå til innhold

Liten mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller hva med denne:

 

BenQ Joybee 120

 

Den har 256mb og er veldig liten, den har display med bakgrunnslys også. Kjøpte min idag:D

den der er dritkul, har sett de selger den på hifiklubben.. er det noen som har sett den til salgs noen andre steder, til en litt lavere pris kanskje?

 

etter min mening slår benq'ens design de fleste andre mp3 spillere men god margin!! (bortsett fra ipoden selfølgelig! :) )

Lenke til kommentar

Synes den slår iPod'en i design men det er bare fordi den er så liten, nesten like liten som minnekortet til digitalkameraet mitt, men selvfølgelig tykkere da..

 

Jeg kjøpte min på expert, tror det ble 2000 med 3 års forsikring altså 1699 for selve saken.. Skulle egentlig kjøpe Rhomba men så fallt jg for den da..

Lenke til kommentar

på expert? kanskje jeg må ta meg en tur dit da.. får allergiske reaksjoner av å gå inn der (synes både priser, utvalg og kunnskaper er alt for dårlige), men hva gjør man vel ikke for å få tak i den ultimate mp3spilleren!! :) Håper du kan dele litt erfaringer med oss som IKKE har en så tøff mp3-spiller Annette87!! :love:

Lenke til kommentar

Jeg solgte nettopp min iFP-380T; jeg likte den ganske enkelt ikke!

 

Innholdet av den er det helt konge :D Spesielt om du kjøper 256MB versjonen (iFP-390).

 

Den var trekanta, og vondt i lomma. 'Spaken' som du navigerer med var helt konge... helt til du putter den i lomma.

 

Jeg liker å kunne skifte sang, og regulere volum uten å måtte ta spillern opp av lomma. Ergo, jeg har aldri HOLD på.

Dermed skifter spillern sang og regulerer volum som den vil selv når du går, siden spaken 'henger' fast i buksa.

 

Men men, jeg er kresen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...