aabxx Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 (endret) Har kikka loggen til fem kamper... ble blant de 2 beste 4 ganger og nummer 3 en gang (altså plenty of kills). Merkelig nok fikk jeg bare 1 kill til sammen med minigun på alle disse kampene! Og ble drept av minigun bare 10 ganger! Ble drept mer av lighting gun, noe som sier alt :O Statistikken talte tydelig at minigun er det eneste våpenet som ser ut til å være nærmest blottet for nytteverdi... jeg ble drept mer av assault gun, og drepte også rundt 15 med assault gun. Ellers viser statistikken at rakettkasteren er det overlegne våpenet i spillet... hadde egentlig foretrukket hvis den maks skjøt to raketter samtidig for å jevne balansen. Flakkkanonen er på andreplass, og plasmarifla på tredje. Synes våpenbalansen generelt er fin utenom det nevnte at tre raketter samtidig er en for mye, og at minigun kunne trenge noen forbedringer. Også føles det noen ganger som at spillet kunne trenge et god godt gammeldags haglevåpen også, men flakkkanonen er vel en slags bizarre dobbelthagle antar jeg. Savner også ripperen litt, var gøy å kutte av hodet på folk... men jeg antar den spamma for mye. (og gud skal vite det er nok spamming allerede som det er ) Endret 22. mars 2004 av aabxx
Stig_W Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Brukt på rett måte er minigunen meget nytting... personlig har jeg alltid ca 15- 20 % kills pr. match med minigun!
aabxx Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Egentlig er det vel dumt å forvente et hitscan-våpen skal strekke til i en frenetisk deathmatch der splashdamage-våpen er saken. Du har ikke tid til å rulle opp en minigun, mye mer effektivt å skyte på flere samtidig med noen raketter eller plasmakombo. Var bare overrasket over hvor dårlig/lite brukt den er i kaotiske deathmatch. Minigun funker mye bedre på store kart sånn som i onslaught, der hitscan på avstand ofte kan være lurt. Men synes fortsatt 3 raketter samtidig er litt for kraftig. Hadde helst sett det var 1 mindre, eller at skaden de til sammen gjorde ble redusert.
FJERNET111 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Bruker faktisk minigun ganske ofte, og kommer som oftest blant de 2-3 beste på public servere... Så hvis de ikke har gjort noe drastisk siden demoen så synes jeg den er ganske nyttig... spesielt å løpe sidelengs å skyte.
Sheel Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Tja, minigun er tildels nytting.. Men jeg går personlig også for Splash våpen i DM. Er også enig i at RocketLauncheren er "litt" for kraftig med sine tre skudd.. Synes også at reloaden mellom hvert skudd på Lightning Gun kunne vært raskere
The Avatar Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Minigunen er mest effektiv i team deathmatch, i vanlig deathmatch risikerer du berre å skade 99% med minigunen og dermed overlater du eit enkelt frag til den neste som treff vedkommande.
fenris1911 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 I CTF er nesten minigunen for kraftig i UT 2004. Det er vanskeleg å stikka av med flagget med nokre minigun hoes i hælane.
aabxx Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Vet ikke om det er så lurt å gjøre lighting gun kjappere... i deathmatch hadde det spilt liten rolle fra eller til, men på store lagbaner og sånt blir det kanskje litt for farlig å gjøre den kjappere (i hendene på gode spillere er den allerede ganske dødelig i lagspill)? Jeg tror de har 3 raketter samtidig for å hjelpe n00bsene litt... greit nok at de også skal ha det moro, men noen ganger får jeg litt "skyldfølelse" når jeg tenker at 10-15 av killsene mine bare kom fordi jeg pælmet 3 og 3 raketter i hjørner og lignende (lite skill involvert ). Når det gjelder minigun... gode spillere pleier som oftest å løpe opp shields, og å plaffe løs på dem med minigun da mens de skyter løs med raketter er liksom ikke helt heldig
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Bah, for noen jenter. Shield-gun primary fire er tingen.
NoLimit_^ Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Man kan ikke gjøre lightning gun Bedre!? Folk med aim eier jo allerede kraftig med det våpenet. Om jeg bestemte ville jeg fjernet rocket launcher og assault rifla, og at alle begynte me det våpenet som man kan skyte ut ei kula man kan eksplodere
Stig_W Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Bah, for noen jenter. Shield-gun primary fire er tingen.
aabxx Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Snakker om jenter og UT2004... har dere noen ganger sett en kvinnelig spiller bruke voicefunksjonen? Gjett to ganger hva slags respons hun får
fenris1911 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Tips til trådstartar: I DM, viss du har LG og mini. Spring rundt med LG og viss du ser ein dude, skyt han med den, så skiftar du fort til mini og du kverkar han kjapt. Det er enklast viss du har våpnene (eller berre LG og mini) bunden til knappar. Eg har til dømes LG/sniper på mushjul ned og mini på E.
notarget Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Snakker om jenter og UT2004... har dere noen ganger sett en kvinneligspiller bruke voicefunksjonen? Gjett to ganger hva slags respons hun får
vaskiZ Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Snakker om jenter og UT2004... har dere noen ganger sett en kvinneligspiller bruke voicefunksjonen? Gjett to ganger hva slags respons hun får Omtrent det samme som jenter i de fleste spill?
aabxx Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Joa... forskjellen er at responsen blir så mye større når gutta faktisk HØRER at det er kvinnfolk med Anyway jeg kan tenke meg de fleste kvinnelige ut2004-spillere ikke vil tørre å bruke mic'en for mye Jeg kunne ha postet noen av kommentarene her, men det kan være mindreårige her så jeg lar vær
Hoax Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Kommer snart patch som justerer våpenskadene. Jeg synes det er bare flak cannon og rocket launcher som funker i DM, ellers så kan du løpe etter en tosk i 2 minutter og skyte han i ryggen med andre våpen uten at de biter på, det er dårlig, er bare for karen å snu seg og ta 1 skudd med whatever våpen så er veggene rødmalte. Er det bare jeg sominnbiller meg noe, eller blir det lettere å treffe hvis man justerer sikte størrelsen opp?
Stig_W Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Er det bare jeg sominnbiller meg noe, eller blir det lettere å treffe hvis man justerer sikte størrelsen opp? Det er nok bare en illusjon, jeg trodde det samme selv, men man treffer like godt med et lite sikte som med et stort.
DDDD Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 3 raketter er da grei, spesielt hvis du får sånn "seek" på rakettene Som noen lengre opp her sa: Minigun og LG sammen er totalt overlegent
aabxx Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 (endret) Forvirrende å bruke LG da det gjelder både lighting gun og link gun... men jeg regner med dere mente førstnevnte... faktisk så digger jeg en lignende kombo selv... jeg kombinerer lighting gun med link gun... minigun er riktignok hitscan, men det er i en frenetisk deathmatch nesten like enkelt å treffe med link gun, og starter opp med en gang i motsetning til minigun som har en liten delay. Dessuten blokkerer link gun litt sikten til offeret. Gjør dette dog ikke så ofte fordi det er mye mer effektivt å være ladet med raketter hele tiden... det er sjeldent avstanden mellom meg og fienden er så stor at LG+LG er lurere enn noen kjappe raketter som kan drepe både en og to og tre samtidig Endret 24. mars 2004 av aabxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå