Nemesis86 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 En venn av meg lånte bort hardisken sin til meg for at jeg skulle bruke den på et dataparty. Når han fikk den tilbake fant han en fil som han ikke fikk slettet. Men kunne ikke gå inn på egeskaper på filen. Jeg prøvde alle mulige måter å slette filen på, foruten å formatere. Men så fikk han plutselig ideen om å prøve å slette filen i Nero. Det FUNKA :O hva kommer dette av? :S Hvilken type fil kunne dette vært? filen ble registrert som en videofil, men filen funket ikke og var på over 400 MB
Crack Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Nemesis86 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Jeg husker ikke filendelsen. Men den var ikke i nerofromat. Går ut fra at den var registrert som et videoformat siden mediaplayer ikonet ble vist som ikon i stede for ukjent ikon. Og den var jo tross alt på over 400 mb. Har aldri sett en nerofil på 400 mb :S
sedsberg Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg vil tippe det var en korrupt AVI-fil. Windows (explorer) prøver å finne ut alt mulig info om AVI-fila (oppløsning, varighet, o.l.) og før windows er ferdig (noe som tar LANG tid når fila er korrupt) så kan man ikke slette den. Nero sjekker ikke AVI-filer slik.
Nemesis86 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Tusen takk for tipset er mulig at det er det som har skjedd siden filen nok kommer fra Direct Connect. Nettverket var ekstremt ustabilt så du har vel rett
TCi Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) Bruk denne for å fikse problemet med avi filer: http://tweakxp.com/display.aspx?id=1467 edit: Ga deg feil artikkel. Rettet på nå Endret 22. mars 2004 av TCi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå