Gå til innhold

Komplett eier


Anbefalte innlegg

En god venn av meg bestilte et Coolermaster-kabinett hos Komplett for leeenge siden (et par uker før vinterferien faktisk) og fikk beskjed om at dette måtte importeres. Joda, greit nok. Og fire uker gikk og kabinettet kom på lager og ble sendt. Men så skjedde det som ikke skulle skje nå rett før TG. Kabinettet ble faktisk borte i posten! Litt mailing fram og tilbake, posten satte i gang leting, men ingenting skjedde. Så sendte han en mail til Komplett nå i helga, ettersom de hadde fått inn nye Coolermaster-kabinett av samme slag. Og i dag er altså et nytt kabinett på vei med bedriftspakke dør-til-dør-levering. Da snakker man om god service!!

All mulig ros til Komplett! TG er reddet.

(Dette angikk også meg, ettersom jeg skulle ha det gamle kabinettet hans)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett er en knakandes god webshop!

Handlet masse derfra, eneste er et KR7a HK som var defekt.....men det fikk jeg tilsendt med en gang, hadde det i posten 2 dager etter! Og det var FØR jeg hadde sendt inn det defekte. Komplett RULER!

(Eneste var jo da at hvis de hadde funnet HK i orden, så måtte jeg betale for begge....noe som er forståelig da.) Men Newbeee som jeg er så visste jeg med 100% sikkerhet at HK var fucka, så det gikk bra!

Lenke til kommentar

Å si at Komplett "eier" er vel å ta litt kraftig i..

 

Nå behandler de ikke kundene sine dårlig med vilje, men som med alle bedrifter som vokser seg store, er noe av det aller første som får lide logistikk, support og kundebehandling. En kundebehandler som skal behandle 5 klager i løpet av en dag, har tid til å ta seg av kundene sine, gi de utfyllende svar og god oppfølging. Når han derimot får inn 500 om dagen, da sliter han (har selv vært i en noenlunde lik situasjon). dessverre sitter nok direktøren på toppen og bare ser at "nå tjener vi mer penger", og snakker mye heller om å "effektivisere arbeidet", enn å hente inn en ansatt eller to til, som antagelig ville gjordt underverker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...