Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG LIKER DEG! :woot:

 

Anyways, selve hodet var rett og slett... DRITKULT! :) Sinnsykt bra uttrykk! Men stusser litt over typografien. Føler at den er for tett og dominerende, og ujevn, på en eller annen finurlig måte. Føler kanskje at du trenger en litt mer gjennomført font, med litt renere linjer, eventuellt lag selv osv. osv.

 

Er også usikker på plasseringen av hodet. Jeg leste "pr w design", ikke "prow"... Kanskje logoen skal slippes fri for tekst og heller rett og slett være "hodet", eventuellt med litt annen kontekst på det. Hvem vet, det er en million muligheter å ta av :)

 

Fargelogoene funker de, men IKEK den grønne, blir rett og slett for lys. Hvorfor ikke eksperiementere med forskjellige farger på forskjellige deler av logoen? :)

 

Gudd løkk.

Lenke til kommentar
JEG LIKER DEG! :woot:

 

Anyways, selve hodet var rett og slett... DRITKULT! :) Sinnsykt bra uttrykk! Men stusser litt over typografien. Føler at den er for tett og dominerende, og ujevn, på en eller annen finurlig måte. Føler kanskje at du trenger en litt mer gjennomført font, med litt renere linjer, eventuellt lag selv osv. osv.

 

Er også usikker på plasseringen av hodet. Jeg leste "pr w design", ikke "prow"... Kanskje logoen skal slippes fri for tekst og heller rett og slett være "hodet", eventuellt med litt annen kontekst på det. Hvem vet, det er en million muligheter å ta av :)

 

Fargelogoene funker de, men IKEK den grønne, blir rett og slett for lys. Hvorfor ikke eksperiementere med forskjellige farger på forskjellige deler av logoen? :)

 

Gudd løkk.

Takk for et seriøst svar... skal prøve litt i morra, nå er jeg trøtt.

Kan hende jeg tar bare hodet eller Hodet til venstre eller høyre for teksten så det ikke blir så trangt som du sier..

Lenke til kommentar

Vel, jeg aner ikke hva jeg skal kalle siden min...så jeg bare tenkte "design", kanskje Prowl web passer bedre? jeg vet ikke men uansett.. rakk å lage en til, vet ikke om jeg er fornøyd for jeg er så trøtt... Logo #2

 

Skal prøve på litt bedre i morra tror jeg...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Øverste var BRA :yes: ..På den under kom ikke hansiktet godt nok fram..

enig... det ble ikke så bra i rødt.. men jeg har også laget ansiktet i hudfarge med hår osv..men vet ikke om det egner seg til logo...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

For det første, PoleCat har et godt poeng.

 

logo2.jpg

 

* den øverste:

 

Synes ikke dette var noen treff, egentlig. Joda, teksten er ren og pen etc. men hvordan står den til logoen? Og hvordan fungerer fargesamspillet her? For det første: Synes ikke den fonten/teksten funker med DEN plasseringen, spesiellt blir det et "tamt" område rundt og spesiellt under "L", KAN gi inntrykk av at teksten under er lengre (bredde) en teksten over, et salgs synsbedrag. Fargene er altfor kontrastfyllte, føler jeg, blir litt for "enten prowl, eller design", bidrar for min del til en mindre sammenheng mellom tekst-delene, altså. Kan også nevne at jeg rett og slett synes det var utrolig irriterende at skriftstørrelsen var såpass forskjellig på de to, blir liksom litt litt for dominerende på toppen, og nokså usymmetrisk med tanke på "forskyvningen" som forekommer, om du skjønner hva jeg mener.

 

* den nederste:

 

trenger jeg forklare hva som var galt med denne? Sorry mate, fargene funker ikke, kontrastene er vonde å se på og selve fasongen kommer dårlig frem.

Lenke til kommentar

face.jpg

Tror ikke jeg skal bruke det ansiktet der... skulle bare poste så mrx fikk se.

Men anyways, kan godt stoppe tråden her... så lager jeg siden først så får jeg se om det blir en logo senere..som passer til siden (kommer nok til å ta med ansiktet da, eller lage et nytt)

g'night...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...