Gå til innhold

bann i CS - på IP, konto eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spilte på en n00b server, men så ble jeg bannet aner ikke hvorfor(cheatet ikke).

Men når man blir bannet, banner de oss på ipen eller bruker konto eller hva? :dontgetit: [Antall smilies forkortet av moderator]

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Endret av Blib
Videoannonse
Annonse
Skrevet
##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Dette er den tredje tråden jeg har startet og den andre som er feil?

Anbefaler sol-forumet der er det ingen moderatoere!

Skrevet
Dette forumet funger glimrende om man følger retningslinjene.

Moderatorene gjør en super jobb.

Agree.

On-topic:

Det er HL-keyen din de banner

Skrevet
Dette forumet funger glimrende om man følger retningslinjene.

Moderatorene gjør en super jobb.

Agree.

On-topic:

Det er HL-keyen din de banner

Riktig (til begge). :p

Skrevet
Når du ble bannet på n00b serveren som di sier, ble du sikkert bare banna fra den ene serveren

Jeg spilte bare på en uk2 n00b server, men jeg ble banna på alle serverne som det står om i cs 1,6 guiden til nixon

Skrevet
Når du ble bannet på n00b serveren som di sier, ble du sikkert bare banna fra den ene serveren

Jeg spilte bare på en uk2 n00b server, men jeg ble banna på alle serverne som det står om i cs 1,6 guiden til nixon

Fordi alle hører til samme... ehh, hva skal man si? Samme plass? :p

Jeg ble bannet fra de fordi jeg eide alle der. LoL, de var skikkelige dårlige da, siden JEG eide de. :p

Skrevet
Jeg ble bannet fra de fordi jeg eide alle der. LoL, de var skikkelige dårlige da, siden JEG eide de.  :p

Blir man bannet permanent fra uk2?

Have no idea. :ermm:

Skrevet (endret)
er det noen som kan gi meg CD key til Cs eller :thumbs: oja jeg vet dere vil :thumbs: nei vel da :mad:

##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig språk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret av Blib
Skrevet

nr 1. om du er permbannet fra uk2 er det bare bra.. maken til drittserver(e) har jeg aldri spilt på.

nr2. er wonid'n din som blir bannet. dvs cd-key, tror og wonid'en varier fra hvilken halflife cd du instalerer spillet med.. men dette er vel vekk nå i steamalderen.

Skrevet
nr 1. om du er permbannet fra uk2 er det bare bra.. maken til drittserver(e) har jeg aldri spilt på.

nr2. er wonid'n din som blir bannet. dvs cd-key, tror og wonid'en varier fra hvilken halflife cd du instalerer spillet med.. men dette er vel vekk nå i steamalderen.

Steam id hvis 1.6 ;)

Skrevet
er det noen som kan gi meg CD key til Cs eller :thumbs: oja jeg vet dere vil :thumbs: nei vel da :mad:

Hahaha! Hvor dumme tror du vi er?

Hvis du noen gang møter en som frivillig gir fra seg CD-keyen sin, så har du truffet gull.

Jeg ble banna fra UK2 etter 3. runde, da hadde jeg 12-0 med kun deagle :roll:

Skrevet

uk2 er n00bservere.. når du begynder å få pluss stats der så slutter då å spille på den serveren, og finner en bedre.

er kanskje like så greit at de banner folk som er litt gode fra n00bservers.. sånn at n00bsene får herje fritt.

Skrevet

Det er jo ik no problem å få tak i cd key da.. Man kan jo bare sette seg ned på en pc på et større lan og "stjele" cd keyn.. Hente den fra regedit.. riktinok sleipt, men hva gjør man ikke for å spille cs..

Skrevet
Det er jo ik no problem å få tak i cd key da.. Man kan jo bare sette seg ned på en pc på et større lan og "stjele" cd keyn.. Hente den fra regedit.. riktinok sleipt, men hva gjør man ikke for å spille cs..

Uff, for det burde du få en uke utestengelse.

Men, men...

Du er vel en av de som gjør det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...