Gå til innhold

Kjøpe Sapphire Radeon 9800pro fra itbutikken.no?


seeks

Anbefalte innlegg

Har sjekket mange butikker og finner kun Sapphire Radeon 9800pro 128mb på lager hos itbutikken.no. De står at det vil være levert til 24.03 noe som passer utmerket for jeg trenger det senest 25.03. Men itbutikken scorer ikke topp på rankingen, og leserinnleggene er delte, enten 6 eller 1....tydelig at de har en del misfornøyde kunder. Så spørsmålet er om leveringstidene deres er holdbare.....jeg bor i Bergen, kortet må sendes fra danmark, er det sannsynlig at det er fremme på onsdag som de oppgir?

 

Vil helst ha sapphire for det skal visst være god kvalitet og stillegående, men hvis det finnes likeverdige alternativ som er letter å få tak i er jeg lytter øre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det er generelt mangel på dette kortet altså....

gode alternativ da? ser du har bestillt powercolor, er det like bra?

 

Hvis du leter litt rundt i forumet finner du VEEEEELDIG mange erfaringer med det kortet :w00t:

Endret av Eddy
Lenke til kommentar

Hol deg iallefall unna itbutikken. Hvis du ser på erfaringene så er du at de som gir seks, ofte gir det på grunnlag av at de har fått det de bestillte rimelig raskt. Det er selvsagt ikke noe kriterie for god service. Sjekk ukens tilbud i siggen min. Der var det vel et 9800 Pro kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...