roger2002 Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Setter inn skjermkortet, med strømkabel til kortet tilkoblet, starter pcen -> helt dødt. Ikke bilde, og dioden på skjermen blinker gult. Setter inn kortet uten strømkabel, "warning - sett in strømkabel" popper opp på skjermen.. Nå er pcen min ganske gammel, hk: Abit KG7 Lite / AMD 1400Mhz, men jeg skulle tro det ville fungere for det? Kortet fungerer helt fint i annen pc. Og pcen fungerer helt fint med mitt gamle Ti4800 kort.. Noen med forslag?
andesam Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 har du kraftig nok strømforsyning? støtter hovedkortet ditt agp 4x? Litt vanskelig å si hva som kan være galt. Prøv å ta det ut og inn, resette biosen og litt forskjellig.
roger2002 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Skrevet 20. mars 2004 Tror stømmen er ok. Støtter 4x agp ja. Får prøve biosen da..
anon12234 Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 forsøk med en annen ram-brikke eventuellt bare 1 hvis du har dual, det funka til en kompis av meg, defekt ram kan føre til tapt skjermsignal........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå