Gå til innhold

Nytt Skjermkort!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei, skal se på Hightech excalibur, men er kåt på powercolor nå ja:D

 

btw, får man med i retail pakken til powercolor, et overklokkingsprogram?

Du får med Tomb Raider: The Angel Of Darkness, PowerDVD, 3D Games Pack (Demoer), Driver-CD samt ett skikkelig bedritent bilspill med navnet Big Mutha Truckers.

 

Helt grei pakke, og en meget grei pris for det kortet. Vifta er fikset, og kvaliteten er ikke noe dårligere enn andre 'powered by ATI' kort (hvis man kanskje ser bort fra Hercules som koster en mormor og bestemor mer).

Lenke til kommentar

Synd de ikke har kortet tilsvarende billig i bulk da...er det noe jeg kan klare meg uten er det disse spillene som følger med. Er det noen utsikter for billigere tider eller bør man slå til på dette tilbudet? Har litt lyst til å oppgradere, men 2000 er jo endel penger.... ca 400 mer enn hva jeg betalte for 9500 Pro for et år siden.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte igår (torsdag var det vel)

 

Og Svalbard, fint om du kunne fiska opp en link til den artikkelen, litt full nå, så søk er ikke det enkleste å få til.... men refererer man til en artikkel syntest jeg man burde legge ved link uansett, og det gjelder alle, mener nå jeg da ;)

 

 

Gleder meg til å teste ut, alltid vært litt skeptisk til ATI, men her skal prøvest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...