Gå til innhold

Celeron maskin hos Spaceworld


Anbefalte innlegg

Det var noe jeg ikke helt fikk til å klikke når jeg så denne annonsen. Har nVidia begynt å lage nForce-chipsett til Socket 478 (Intel)?

 

 

 

Postet denne under webshop-erfaringer, da etter mitt skjønn er en webshop som har gjort litt feil her. Jeg kan i hvertfall ikke finne noen andre webshopper som fører nForce hovedkort til socket 478 og det skaper ikke stor tilit til MySpaceWorld som en data-webshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow! Det er jo til og med en NForce logo vist over kabinettet.
2998 koster den, men hele 4998 uten ADSL. DET var ikke billigt. Anbefaler PSdata for billige PC'er. Det er selvbyggere og mangler garantien (1 år!), supporten og programvaren.

NForce er bare til AMD. Det var derfor ATi lagde chipsett til Intel CPU'er, slik jeg ser det. Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Altså: Nvidia har aldri laget Chipsett til Socket 478 eller noen andre Pentium baserte hovedkort. Spaceworld burde ha litt mer snøring når det gjelder dette. Hadde heller kjøpt en pc hos komplett eller pcutstyr.no. Mye tryggere og infoen stemmer iallefall med produktet. lol! Chieftec :p Det er bare en Aopen Chieftec wannabe :p Fy faan til sugen butikk.....

Lenke til kommentar

Var en tur i spaceworld butikken på ski storsenter i dag og skulle sjekke prisene for morro skyld. Da kom jeg fram til disse prisene på diverse utstyr:

 

fUnc musematte: 449,- (258,- hos microplex)

 

AMD Athlon XP 2500+ 1798,-!!! (IIIK!!! jeg ga 800 for lang tid tilbake, enda en morsom ting med dette er at det var skrevet "profft" slik: Amd Athlon XP 2500+ @ 333mhz. Det er rått da!!)

 

WD 160GB HD: 1798,- (Jeg ga 1348,- for en Maxtor 200Gb for en tid tilbake)

 

med andre ord: Spaceworld har ikke snøring!!! Jeg ville ikke kjøpt en dritt hos dem uansett hvor god råd jeg hadde hatt.... Det er sykt at en butikk-kjede kan holde på sånn.... menmen.... Bare sier ifra jeg før noen evt. kjøper derifra :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...