Gå til innhold

tv2 testen


Anbefalte innlegg

hva synes dere om testen på tv2 hjelper deg?

 

1. sony ericsson t630

2. nokia 3200

3. siemens mc60

resten husker jeg ikke helt bare at siemens st60 kom dårligst ut og e700 ganske langt nede..

 

desse mobilene var med:

Siemens ST60

 

Siemens MC60

 

Nokia 3200

 

Nokia 6220

 

Sony Ericsson T630

 

Samsung E700

 

LG G7100 (i ubestemt rekkefølge)

 

 

ganske rart resultat... hadde hvertfall trodd at e700 var bedre enn mc60 siden det er kamera mobiltest...hva synes dere?

Endret av e700
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

e700 kom lenger ned pga høy pris/lite funksjoner. MC60 har dårligere kamera og skjerm men er mye billigere.

 

Dessuten var det en kameramobil-test (telefonene har kamera, ikke nødvendigvis hvilken som har best kamera)

 

Tv2 hjelper deg konklusjoner:

 

Siemens MC60

Pris: Ca. 1900,- kr.

Tredjeplassen kapres av testens billigste telefon, Siemens MC60, som er liten og lett, og enkel i bruk. Minus gis derimot for en svak skjerm, samt få bildeoverføringsmuligheter.

 

Samsung E700

Pris: Ca. 4500,- kr.

Samsung E700 er testens dyreste telefon, og burde hatt flere funksjoner og bedre taster. Men - en flott skjerm og høyoppløselig kamera med zoom redder Samsung fra det sure fjeset.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

De burde også ta med brukernes mobiler, altså legge litt mer vekt på hva brukerne selv mener om mobilene... Feks hva vi har osv.

 

Forresten koster E700 4500,-?? Er det ikke 500 ,- mindre... Jaja, de tar ikke med de billigste butikkene heller!

 

Var det noen av dem som scora på design, eller tok dem ikke med det heller?

Lenke til kommentar

Syns det var en litt rar test, i og med at de trottsalt skulle teste kameramobiler.

Mitt testresultat ville sett sånn ut, utifra kameraene som er på telefonene:

 

1. Samsung E700

2. Siemens ST60

3. Sony Ericsson T630

4. LG G7100

5. Nokia 3200

6. Siemens MC60

 

Noen enig?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med min signatur. Etter det jeg har lest i retnigslinjene så er det ikke noe galt med en lang setning.

 

Rapporter så mye du vil....

 

Svar heller på spørmålet mitt om hvordan den lure ideen din skal settes ut i livet. .)

Lenke til kommentar

Amobils test..

Knappene er gode å anvende, og er passe myke å trykke på og gjør det dermed behagelig å skrive med dem.

 

Tv2 hjelper deg..

Samsung E700 er testens dyreste telefon, og burde hatt flere funksjoner og bedre taster. Men - en flott skjerm og høyoppløselig kamera med zoom redder Samsung fra det sure fjeset.

 

pussig :dontgetit:

Lenke til kommentar

Synes fremdeles det er rart at de eksluderer de telefonene som faktisk er skikkelige kamera telefoner.

 

Forrigegang hadde de ikke med 3650. Den var riktignok en del måneder gammel da, og jeg antok at det var grunnen.

 

Men nå har jo 3660 kommet, og den må jo regnes som "like ny" som de som de andre modellene der. Hvorfor pokker er ikke den med da? Totalt sett slår den nok alle der på kamera delen, med tanke på at det også er filmmuligheter, og at den har knallskjerm.

3650 blir jo markedsført som en kamera/ungdoms telefon, og da er det jo rimelig fjernt av dinside/tv2 og ikke ta den med.

 

At 6600 og SX1 ikke er med er jo litt forståelig (pga pris og markedet de er rettet mot).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

hvordan vet du at ikke "dinside.no" får betalt for å teste telefonene??

og er du virkelig så naiv og tror på alt det tullet?!

kjøp den telefonen som du liker best og som passer ditt behov

dermed basta

 

testene er bare en veiledning til dem som ikke vet hva de vil ha

 

jaja, snart er det sol og sommer.... piker øl og sang... :thumbs:

Lenke til kommentar
tv2 test da  ;)

de må ha med den stygge pris greia (vet at d betyr mye for noen men alikevel da) :roll:

Enig i at de leger alt formye vekt på prisen...

Kvalitet utover de dagene telefonen er inne for test gjenspeles ofte i prisen, men er ikke tatt med i testen. Nå er dyre nokiatelefoner et dårlig eksempel på dette da... men på andre testrer de har gjort har jeg lagt merke til dette med pris/holdbarhet/kvalitet....

Lenke til kommentar
De burde også ta med brukernes mobiler, altså legge litt mer vekt på hva brukerne selv mener om mobilene... Feks hva vi har osv.

 

Forresten koster E700 4500,-?? Er det ikke 500 ,- mindre... Jaja, de tar ikke med de billigste butikkene heller!

 

Var det noen av dem som scora på design, eller tok dem ikke med det heller?

kjøpte min hos spaceworld for 3000 kr.. med djuice 18 mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...