Gå til innhold

peneste og styggeste mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Peneste: SE k700

Styggeste: Siemens C65, siden den ser akkurat lik ut som de 10+ andre billig telefonene til siemens (a og c serien)

Kanskje på tide å finne på noe nytt?

 

Først kopierte siemens designet til SE t68/i med deres st60/st55 og nå kopierer de designet på SE sine t610/k700 med deres nye S65.

Heldigvis klarte ikke designet på s65 å matche det nivået til k700. :)

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Synes at Chea 178 er den styggeste mobilen som har blitt vist det siste året (dvs. fra 1 kvartal 2003)

ligner på en gammal samsung, men er en good del større ;)

 

når d gjelder stiligste mobil så er d litt verre..

liker faktisk også en Chea mobil veldig godt, nemmelig 328, den er meget stilren og pen ifølge meg, men har ekstremt lite funksjoner egentlig da :p

blant de små tlf. så digger jeg Nec N910

 

 

 

PS: her er d en tråd om hvilken mobil som er styggest ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Penest: K700 (spessielt bakdelen, der vi ser kameraet osv!) Liker i tilleg designet på omtrent alle andre SE telefoner. T68i er dritpen feks ;)

 

Styggeste: alle de prikk like gamle siemens telefonene... A, S, M og C seriene er noen eksempler. De begynner og komme seg nå. (ST55 og ST60), mens SX1 er drit stygg. Jeg liker heller ikke Samsung E700 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Finest:

1. Siemens s65

2. Se t610 :p (er enda ikke lei av den)

3. Nokia 6230 pearl white

 

Styggest:

1. Nokia 7610

3. Siemens c60

4. SE z600

 

I tillegg må jeg si at Siemens sx1 mclaren edition er ganske lekker til å være en symbian,

sx1_mclaren_big.jpg

 

Disse mobilene jeg har ramsa opp er dagens mobiler, det fins så mange stygge mobiler fra slutten av 90-tallet og bakover at det er nesten ikke rettferdig å telle med dem.

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...