Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom nøler.


Anbefalte innlegg

Sendte mail til bluecom, og fikk dette svaret tilbake:

 

Hei

 

Vi har fått med oss endringen som Telenor gjør. Vår markedsavdeling arbeider med nye produkter og løsninger får å kunne matche endringene som skjer i markede.

 

Alt er enda ikke helt klart, men Bluecom vil nok komme til å foreta seg noe med hensyn til dette.

 

Følg med på våre nettsider: www.bluecom.no, så vil eventuelt endringer bli lansert der.

 

--

Vennlig Hilsen

 

Terje Evensen

1.linje Support

 

BlueCom AS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. har nettopp fått linje fra bluecom... dette lover ikke bra.. men men... bluecom taper masse kunder om de ikke gjør noe med prisene.. så bare vent.. de kommer nok etter.. slik jeg ser det, har de ikke noe valg..

Selvfølgelig har de ikke noe valg men de planlegger en kampanje i April, hva dette er vet jeg ikke.

den kampanjen i april.. skulle ikke forundre meg at det er hastighetsøkning som jeg snakka med en på kundesuport med i januar. han snakka om hastighet på 4 og 8 mb. men det var vist hysj hysj vistnok. og det var IKKE snakk om økning i prisen . så. bare bytt leverandør dere. ;)

Lenke til kommentar
Åssen modem har du? Dette er som regel FW feil hvis det ikke er linja di som flipper og knerter modemet ditt...SYN sier meg at det er Topcom? Eller Bootfeil på et Zyxel. Topcom suger, rett og slett, det henger seg i eninga...Be om nytt om linja er fin.

 

FW oppgradering kan lønne seg å gjøre om det er snakk om zyxel...

 

www.zyxel.no/telenor eller noe er url der du kan finne slikt.

det er et ZyXEL modem, aner ikke åssen jeg skal oppdatere FW på det..

hvor finner jeg forresten fw?

Lenke til kommentar
720/128 linjen koster per i dag 349,-, så hvis du betaler mer enn dette kan du få ny pris hos fakturaavdelingene vår mot nye 12 måneders bindingstid.

Sleiper jævler. Jeg betaler fortsatt 449,- i mnd. og nå må jeg binde meg i 12mnd for å få NED prisen.

 

Hva gjør jeg :/ ?

Lenke til kommentar
Sleiper jævler. Jeg betaler fortsatt 449,- i mnd. og nå må jeg binde meg i 12mnd for å få NED prisen.

 

Hva gjør jeg :/ ?

 

Du/vi venter til Bluecom lanserer sin kampanje, kommer dem ikke med et atskillig bedre tilbud enn de dem operer med i dag så skifter vi ISP umiddelbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...