Gå til innhold

Hvor kjøpe Sporta Pro øretelefoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Porta Pro og Sporta Pro har de samme elemtene. Forskjellen er bøylene hvor Sporta pro kan brukes på to måter (bøyle over hode eller bøylen bak på hodet).

 

Ellers skal Koss ha livstidsgaranti på sine hodetelefoner. Det betyr at det skulle gå an å få levert inn sine ødelagte Koss hodetelefoner på Expert, Elkjøp og lignende og få dem fikset via dem.

 

Er fornøyd med mine sporta pro. De har har sålangt tålt ekstrem bruk (skigåing i 20 minus med mye kondens og ising på hodetelefonene).

Endret av frans
Lenke til kommentar
Vel, personlig synes jeg f.eks komplett.no funker knirkefritt, evt til ca dobbel pris hos Oslo HI-FI Center :thumbup:

 

Edit: Jeg leste Porta pro... (men de har Sporta Pro også hos komplett)

Komplett skal jo ha 100kr for å sende dem, det er 30% av salgspris, det blir litt latterlig....

Lenke til kommentar
Og når de blir ødelagt? Er det da bare å sende dem til dem da?

Takker for svar

Det er alltid bare å sende dem tilbake når man kjøper fra hvilkensomhelst nettbutikk. Men allikevel er desverre Microplex kjent for å være trege og "ukommunikative" når det kommer til returer.

 

Hvis retursystemet betyr mye for deg, bør du bestille de fra komplett.no. Der koster KOSS noen tiere mer, men så har de sikkert norges beste retursystem. Har selv god erfaring med dette: Et lite eksempel

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Vel, personlig synes jeg f.eks komplett.no funker knirkefritt, evt til ca dobbel pris hos Oslo HI-FI Center  :thumbup:

 

Edit: Jeg leste Porta pro... (men de har Sporta Pro også hos komplett)

Komplett skal jo ha 100kr for å sende dem, det er 30% av salgspris, det blir litt latterlig....

Joa, men vet du om en butikk som selger dem i Oslo til en pris som er under komplett sin utsalgspris + porto må du bare si ifra...

 

Ta med en harddisk samtidig som du kjøper hodetelefonene, så forsinner portoen i mengden... Trenger alltid mer lagringskapasitet uansett :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel, personlig synes jeg f.eks komplett.no funker knirkefritt, evt til ca dobbel pris hos Oslo HI-FI Center  :thumbup:

 

Edit: Jeg leste Porta pro... (men de har Sporta Pro også hos komplett)

Komplett skal jo ha 100kr for å sende dem, det er 30% av salgspris, det blir litt latterlig....

Joa, men vet du om en butikk som selger dem i Oslo til en pris som er under komplett sin utsalgspris + porto må du bare si ifra...

 

Ta med en harddisk samtidig som du kjøper hodetelefonene, så forsinner portoen i mengden... Trenger alltid mer lagringskapasitet uansett :thumbup:

det der med harddisk er søren meg en god ide. Tror jeg går for det :yes:

Lenke til kommentar
Vet du om man må ha med kvittering for å få levert/byttet?

Kjøpte mine for et par år siden og har selvfølgelig ikke tatt vare på kvitteringen... :roll:

Når det er livstidsgaranti skal en ikke trenge å ha kvittering...

Du må ha kvittering! Dette fordi det er flere importører av Koss og hovedimportøren (AFU elektronikk) er ikke særlig interesert å ta ansvar for de produktene som er kryssimportert!

 

Og ja, jeg jobber i elektrobransjen.

Lenke til kommentar

Var innom Expert på Jessheim der jeg kjøpte mine Porta Pro for et par år siden. Fikk en sur melding der om at de "må jo ha kvittering, skjønner du"... :angry: Hun tok likevel imot headset'et og skulle høre med selgeren neste gang han kom innom. Han pleide å stikke innom sånn cirka en gang i måneden, så da får jeg bare vente å se.

Moralen er vel å ta vare på alle kvitteringer på varer som koster noen kroner, et eller annet sted i hjemmearkivet, just in case...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...