Gå til innhold

Crazy prosjekter med ymse utstyr


Aetius

Anbefalte innlegg

Som de fleste her kunne jeg tenke med å se flere gale prosjekter, der overklokking og modding står i høysetet, og hvor det ikke nødvendigvis er så nøye om de ulike bestanddelene overlever eksperimentet. Jeg har imidlertid full forståelse for at staben i OK-no har begrenset med tid, ressurser og utstyr til å få utført og omtalt slike prosjekter. Derfor har jeg følgende forslag:

 

1) For en tid tilbake ga jeg en Celeron 300A CPU til OK.no, med destruktiv overklokking for øyet. Staben har forløpig ikke fått tid til å gjøre noe med denne, forståelig nok, men jeg vil gjerne se hva en eller annen greier å få ut av denne CPUen. Jeg vil derfor foreslå at den gis videre til den eller de som kommer med best forslag til et crazy prosjekt som involverer denne CPUen og lover å skrive en artikkel eller worklog fra prosjektet.

 

2) Jeg oppfordrer folk som har gammelt uttsyr liggende, men som mangler tid/lyst/dingser til å gjøre noe med det, til å på lignende måte gi utstyret til andre, med crazy prosjekter som spesifikt formål.

 

3) Jeg har en P1 200 MMX med tilhørende HK og RAM, som jeg om noen måneder kunne tenke meg å gi bort, på lignende betingelser. Hvis noen skriver til meg og forteller hva de kunne tenke seg å gjøre med dette gamle rukkelet (og lover å skrive om det, selvsagt), kan det hende de får det av meg. NB! Pga at jeg bor i London og ikke er hjemme i Norge før tidligst september, snakker vi om et halvt år inn i fremtiden her.

 

Å få litt action her på Ok er ikke bare stabens jobb! Vi som medlemmer må også legge litt innsats i å få det gøy her! Få fingeren ut og gjør noe selv, heller enn å klage på staben!

 

mvh,

 

Are Thunes Samsonsen

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette hørtes ut som et strålende forslag. Selv kunne jeg også tenkt meg å sendt noe gammelt utstyr til Overklokking.no for å se hva de kunne gjøre med det. Da tenker jeg på overklokking, modding osv.

 

Det er sikkert hundrevis av nerder der ute som har gamle skjermkort og hovedkort liggende som de ikke har bruk for, og som kunne blitt brukt til mer 'fornuftige' ting enn å bare samle støv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...