Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor billigst - Bye bye Bluecom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare utbyggning for bluecom og telenor her.

Da blir det bluecom gitt.

da er nok Tiscali også tilgjengelig ;)

At du tørr å banne i kirka gutt :scared:

Er jo nesten kriminellt å nevne det ordet :p

Hehe, nejda. Men hadde nok valgt mange andre ISP'er før firma som Tiscali, Upc og tidligere Kvaltio. Bluecom er mycke bettre når det gjelder å levere det de skal. Tar bare litt tid... :yes:

Lenke til kommentar

Hadde aldri giddet å bytte fordi om noen

går litt forbi ned i pris. De vil alltid følge hverandre sånn

noenlunde uansett.

 

Tenk på alt styret med å bytte, og som regel går det ikke helt

som skal for seg heller,så det blir telefoner fram og tilbake

for å rette på ting.

Lenke til kommentar
Blir vel bytte på meg også.

Liker ikke så godt Telenor, men når de slår de andre på pris (det har de vel sjelden gjort?) så er egentlig saken avgjort.

Sendte dem en mail i dag:

 

Hei.

 

Jeg leste i dag en pressemelding fra Telenor med de nye prisene på Online ADSL.

(Alle følgende priser er pr mnd) :

 

2048/256 for 549,- uten begrensning på nedlasting, og gratis innmelding til 1. juni. Bluecom vil ha 799,- for det samme.

 

Jeg har nå Bluecom 720/128 til 399,- med binding til ca 15. april var det vel.

Har forstått det slik at HVIS jeg binder meg for NYE 12 mnd blir prisen 349,-

Stemmer det? Eller får jeg 349,- uansett etter at bindingstiden min er ute?

 

Har dere planlagt noen prisendringer med det første?

 

Kommer til å bytte om ingenting skjer.

 

Mvh (fjernet)

 

Får håpe de får mange henvendelser, så kanskje noe skjer.

Fikk i dag svar fra Bluecom (med skrivefeil og alt):

Hei .

 

Vi har planlagt en prisendring snart , men jeg vet ikke hva de nye prisene blir . Vent til våre nye priser er ute , og bind deg for 12 måneder på en av dem.

 

Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det  nye 12 måneders binding .

 

--

----

Vennlig Hilsen

Roger

1.linje Support

BlueCom AS

 

Svaret er altså: for å få lavere priser når de kommer, må man ALLTID binde seg på nytt. Dessuten må jeg vente (i uviss tid :angry: ) før jeg får vite hva de nye prisene blir.

 

Dårlig! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men mulig bluecom har selve prisen innbakt i kontrakten...

Da blir saken en annen..

Jeg siterer igjen:

 

Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det  nye 12 måneders binding .

 

De gjelder ALLE leverandører sier de. INGEN priser kan endres fordi alle leverandørene har prisen i din bindings-kontrakt.

 

Lyver de? Noen som vet?

Lenke til kommentar

taj gjør meg en tjeneste gutter og jenter.. vis dere forsatt har en leverandør og går over for ALL DEL IKKE STOL PÅ AT NOEN AV IDIOTENE KLARER Å SI OPP GAMEL LINJE FOR DEG og BYTTE DEN MED EGEN slik at du garrantert har to abbonomang.. si heller opp til bytte dato.

 

mvh Meg

Lenke til kommentar
Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle.

hvorfor??? litt mer utfyldene kansje...

utfyllende? ok:

Fordi det er sånn.. Det trengs rett og slett ikke mer forklaring.. de har overlegne linjer.

Vel... de er ikke overlegne på utlinjer mer så :p

Nevn èn ADSL leverandør som har bedre ut linjer. ;)

Lenke til kommentar
Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det  nye 12 måneders binding .

 

De gjelder ALLE leverandører sier de. INGEN priser kan endres fordi alle leverandørene har prisen i din bindings-kontrakt.

 

Lyver de? Noen som vet?

Ser ikke helt at det skulle være så stor forskjell på ADSL og mobiltelefoni, og der setter jo leverandørene ned prisene stadig vekk...

 

Ellers har jeg da hørt om flere som har fått endret ADSL-abonnementet fra leverandøren (utenom egen forespørsel), enten i form av raskere hastighet eller lavere pris. Dette er både for personer med Telenor-basert ADSL og Nextgentel...

 

Dessuten må vel både pris og hastighet være nevnt i kontrakten, hvis den ene er nevnt? Noe annet ville i hvert fall ikke gi mening, og hvis Telenor kan sette opp hastigheten uten videre, kan det ikke være noe i veien for å sette ned prisen, så lenge ikke kunden taper på det. Spørsmålet er jo om noen leverandører velger å gjøre det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...