Gå til innhold

Hva er værst for pc'en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok temperaturer som er verst for pcn... men støv er heller ikke bra hvis det fester seg nok i en vifte/radiator så kan temperaturen gå opp..

Skrevet

Mer støv = mer varme. STøv isolerer veldig bra og hindrer luftflyten. Varmen som ødelegger, men støvet som gjør at pc'en blir varmere og varmere over tid.

Skrevet

jeg hadde likosm kabinettet helt åpent, så derfor ville ho ha meg til å sette det på igjen pga det med støvet... Men vaske, det gjør jeg kun når det er nødvendig :p

Skrevet
jeg hadde likosm kabinettet helt åpent, så derfor ville ho ha meg til å sette det på igjen pga det med støvet... Men vaske, det gjør jeg kun når det er nødvendig :p

Joda...nå det er så kvalmt rundt meg at jeg ikke orker å gå her finner jeg fram en bøtte såpevann :ermm:

Skrevet
Heh, gled dere til force'en gutter, hvis dere da ikke allerede er ferdige med det...

Hehe, sant nokk..

Kan gi dere ett skrekk eksempel.

Rekruttperioden. Opp 0530, vaske rommet, shave seg, fellesvask (som dass, gang trapp osv), så ska man ete, så skal man ha oppstilling kl 7, alt ferdig, er ikke sjantan happy så er det omvask kl 12, da man egentlig skulle ha hatt fri.

I tillegg skal allt av klær ligge helt psyko rett i skapet, alt skal være på linja.

Urk.. heldigvis var jeg bare 1 uke i forsn.. men ille nokk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...