Gå til innhold

Arcade-stikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med de prisene tror jeg ikke jeg ville gått for en sånn. Men så tøft det hadde vært!

En kompis av meg bestilte deler og bygget seg en selv for noen år siden, ble mye billigere enn det der. Og styggere. Men jeg husker ikke hvor han bestilte dem.

 

Noen som vet om det finnes noe ala Zipstick (Amiga/C64) til PC?

Lenke til kommentar

Det nest siste nummeret tror jeg av Komputer for alle eller HjemmePC hadde en helsides annonse for arcade konsoller i fullformat eller bare i form av stikke med knapper. Prisen var ikke lav, men byggekvaliteten så veldig solid ut. Kan noen som har bladet poste linken her? Har rotet det bort.

Lenke til kommentar
Det nest siste nummeret tror jeg av Komputer for alle eller HjemmePC hadde en helsides annonse for arcade konsoller i fullformat eller bare i form av stikke med knapper. Prisen var ikke lav, men byggekvaliteten så veldig solid ut. Kan noen som har bladet poste linken her? Har rotet det bort.

Åh det høres fett ut. Jeg vurderte litt den atari-saken de omtalte på gamer.no. Det er noe man kan like.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bladet du referer til, men jeg er ganske så sikker på at det er Arcade64 du mener... link: Arcade64

Dette her er VELDIG høye priser... det er mye bedre å bygge sitt eget mame kabinett, det er både gøy og koster langt mindre... visst du kjøper et gammelt jamma eller neo-geo kabinett, så er det veldig lett å bygge om for så å sette inn en pc/xbox (pc er å foretrekke). Jeg skal selv bygge meg et mame kabinett i sommer som skal stå ved siden av flipperspillene mine :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...