Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor fjerner sperra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal bli VELDIG interessant å se hva de andre aktørene foretar seg nå!!!  :dribble:

 

549,- kroner for 2 MB er veldig konkurransedyktig! Hurra for Telenor!

Sjekk NGT's sider

NGTs sider sier:

Delta 2000 2000/640 598,-

 

50 kr mer, men over dobbelt så høy uthastighet.

TO års binding!!!!!

Lenke til kommentar
Det skal bli VELDIG interessant å se hva de andre aktørene foretar seg nå!!!  :dribble:

 

549,- kroner for 2 MB er veldig konkurransedyktig! Hurra for Telenor!

Sjekk NGT's sider

NGTs sider sier:

Delta 2000 2000/640 598,-

 

50 kr mer, men over dobbelt så høy uthastighet.

TO års binding!!!!!

To års binding plager ikke meg, NextGentel er mye bedre enn Telenor synes jeg. Har hatt Telenor så lenge jeg kan huske og har alltid hatt problemer, de jeg kjenner som har hatt NextGentel ei god stund har aldri hatt problemer. Hastigheten er visst mye mer stabil hos NextGentel også!

Lenke til kommentar

Har ikke no erfaring med NGT og stabilitet og slik...

 

Men til de som sier de ikke gidder og bestille tilleggspakker hele tiden....

 

 

når dere laster ned 40 GB hver eneste mnd, så bør dere klare å logge inn på ei side og klikke på en link.... tar ikke så veldi lang tid eller...

 

nå er det vel difust da om grensa skal på igjen jan 2005 eller om det skal bli permanent.... men hvis det blir permanent så blir denne løsningen også bare midlertidig....

Lenke til kommentar
Med PPPoE har man brukernavn og passord på linjen (så vidt jeg vet). Dette er ekstra stress når man har Win 98 og slikt.

 

Bluecom har PPP og da er det bare å stappe i ledningen :D

Tweeker man litt så er det ikke no problem og få ruteren til og diale slev....

Lenke til kommentar
Med PPPoE har man brukernavn og passord på linjen (så vidt jeg vet). Dette er ekstra stress når man har Win 98 og slikt.

 

Bluecom har PPP og da er det bare å stappe i ledningen :D

Tweeker man litt så er det ikke no problem og få ruteren til og diale slev....

Og hvis man ikke har router... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Med PPPoE har man brukernavn og passord på linjen (så vidt jeg vet). Dette er ekstra stress når man har Win 98 og slikt.

 

Bluecom har PPP og da er det bare å stappe i ledningen :D

Tweeker man litt så er det ikke no problem og få ruteren til og diale slev....

Og hvis man ikke har router... :thumbdown:

Kjøpe.. :thumbup:

 

hehe... for min del så kjøpte jeg med et modem som i følge produsenten har router funksjoner innebygd, bare att telenor hadde disabla....

Lenke til kommentar
Eh.... dem har jo ikke fjernet sperra helt. Faktisk så legger dem til en sperre på 30GB på topppakka, mens det der før var ubegrenset download.

 

Forskjellen er at nå må en bestille tilleggspakker på 10GB når man overskrider limit'en. Riktignok kommer disse tilleggspakkene til å være gratis, men det er fortsatt utrolig irriterende!

 

Jeg bytter leverandør så fort bindingstida mi går ut!!!!! No more telenor!

Hvis dette stemmer, så har jeg anelse om at prisingen på kvotene kommer tilbake og at dette bare et et triks for å gjøre brukerne vant til å bruke kvoter.

 

Jeg har UPC og vil bytte leverandør, men Telenor er fortsatt uaktuelle med slike difuse løsninger. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg velger nå endog å stille spørsmålstegn ved at systemet deres ikke lar dem bare fjerne kvoten. Lukter "kontrollmekanisme" laaaaang vei.

 

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det gjerne det.

 

Men la det være sagt, hvis dette virkelig er så godt som det virker ved første titt, så må jeg muligens endre min hatpolicy opp mot telenor.

 

 

 

så interessant... har de altså tatt til fornuften? Kan man lære gamle hunder nye triks?

 

 

- Ai

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...