Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor fjerner sperra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor er et digert selskap med masse kunder og komplekse systemer. Det er ikke bare å trykke på en magisk knapp som fikser alt.

Tror nok heller det er byråkratiet og utrolig rotete og omstendlige rutiner i TN som gjør de bruker så lang tid, NGT ser ikke ut til og måtte bruker uker på en slik operasjon.

Hvor mangen kunder har telenor i forhold til NGT? Må ikke syte, de må få den tiden de trenger. Om ikke eg husker feil er telenor nr 1, så NGT er nr2 og 3 bluecom. Bluecom har vel ca 20-30000 kunder, telenor har vel 2-300000 kunder, ngt har vel ca 60-70000. Eller er eg helt på blåbære tur nå?

Lenke til kommentar

Hei folkens! Har telenor sagt at hastigheten skal endrast den 19. juni?? Dei seier vel at alle linjer skal vere oppgradert FØR 19. Det kan jo faktisk bety den 20. mars for alt vi veit. treng vel ikkje klage før dokke har sett kva som skjer til helga..... (er vel lett for meg å seie. Eg har 704/128/1GB så eg får berre fri bruk og ikkje raskare nett.)

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at selv om "grensa" nå blir 30GB, kan man bare fornye kvota gratis? Greia med at kvoter henger igjen er pga. systemet som brukes idag, men å få nye 10GB er helt gratis. Sånn jeg forsto det utdraget fra chatten med kundekonsulenten i en tidligere post.

 

Som konsulenten sa det: "Du får de nye 10GB på 3 sec."

Lenke til kommentar

Fremdeles utrolig unødvendig at man må aktivere nye "påfyll pakker" er det ikke? Surt å bli kuttet av i et spill fordi du gikk midlertidig tom, og må gå ut for å fylle på.

 

Det blir litt som å ha innlagt vann, men du må gå ut av huset og ned til bekken for å si i fra at du vil gjerne ha 10 liter vann til... Hvilken hensikt tjener dette?

 

Men ellers, ja, utrolig bra at sperren er vekke. (but its about friggin' TIME!)

-Stigma

 

PS: Er selv NGT kunde :thumbs:

Lenke til kommentar

Sjekka kontosida mi hos Telenor nå. Quote:

 

- Påfyll gir deg 5GB ekstra for kr 0,-

 

Inntil idag sto det "....for kr 99,-"

MEN det står også dette:

"Du kan maksimalt ha 10GB påfyll om gangen"

Her er også en merkelig sak jeg fikk når jeg prøvde å bestille nettopp:

 

"Det oppstod en feil under registreringen. Prøv igjen senere, eller ring Telenor Kundeservice på tlf 05000

OBS! Du kan kun bestille påfyll når du har 5GB eller mindre igjen å forbruke."

 

Jaha? Greit nok at det sikkert er enorm pågang på servern akkurat nå,

men stusser over alle restriksjonene på å bestille..Kun ha 10GB ekstra på en gang, kun bestille når man har under 5GB osv.

 

Ikke sikkert dette stemmer hvis de ikke har rukket å endra all teksten,

men det er tydeligvis blitt gratis å fylle på, som var lovet :)

IT-avdelinga jobber neppe mere overtid enn de er helt nødt til.

Ahhh!!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Står jo ganske klart der at vi får email på online-kontoen så snart kontoen er oppgradert, så det er jo ingen vits å sitte og ta hastighetstester annahver time. Påfyllet funka fortsatt ikke fra Kontoadministrasjon-sida (feil på server blabla).

Finner ingen steder å bestille i forbruksmåleren. Under "Info og bestilling" kommer det bare en popup som sier "Her bestiller du 5GB påfyll. Du kan ha maks 10GB

 

Du kan bestille påfyll når du har 5GB eller mindre igjen å forbruke.

"

 

Jeg har da virkelig bare 800MB igjen så det skulle jo ikke være noe problem.

:thumbdown:

Har aldri brukt den greia der, da den gamle versjonen var dødstreig og hang ofte når den skulle oppdatere hvor mye jeg hadde igjen.

Men jeg har bestilt påfyll et par ganger med den før..

 

Eneste mailen jeg har fått hittil er spam med "Chicks with big dicks" :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

*biter negler*

hvis jeg ikke får boka mi i posten i dag så blir jeg småforbanna, og jeg blir ekstra irritert hvis ikke linja mi blir oppdatert snart :)

Lenke til kommentar

Kall meg gjerne kverulant :), men jeg kommer aldri til å ha Telenor. De er konsekvent trege til å sette ned priser, utnytter monopolsituasjonen og skylder på "tekniske" løsninger når de tvinger deg til å ha andre tjenester du ikke trenger. Hele dette nedlastingstaket var et merkelig utslag, som etter min oppfatning var å skru tiden langt tilbake. Dette er imidlertid godt gammelt merke fra Telenor - jeg bruker den lille markedsmakten jeg har og holder meg langt unna.

 

Viva Lyse Express :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...