Gå til innhold

Oppstartproblem Colin McRae Rally 3


Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borti dette problemet her:

 

Jeg har fått Colin McRae Rally 3 av en kompis, og installert det på min maskin (det er originalt). Når jeg starter opp spillet, så kommer det opp ett hvitt bilde med info, deretter starter introen og når introen er ferdig starter ikke spillet, det returnerer bare tilbake til windows.

 

Jeg har fjernet spillet og installert det på nytt flere ganger uten at det fungerer. Jeg vet at spillet er i orden, det fungerer jo på kompisen min sin maskin.

Jeg har lastet ned oppdateringen av spillet og innstallert den uten at det hjalp.

 

Jeg har også kontrollert at Directx 9 er installert.

 

Er det noen som har en ide om hva jeg kan prøve?

 

Maskininfo er: XP1900+, 640Mb Ram, Sapphire 9600 128 Mb grafikkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er desverre ikke noe bedre selv om jeg kun bruker enter-tasten. Av en eller annen grunn går spillet uansett tilbake til windows. Jeg vet ikke om det er relevant, men maskinen er ikke tilknyttet internett.

 

Er det noen som har vært borti tilsvarende konflikter for andre spill, som kanskje kan relateres til dette problemet?

 

Det er så rart at spillet fungerer helt ok på en maskin, men ikke på min. Særlig med tanke på at det er et originalt spill.

Lenke til kommentar

Hei;) Hadde samme problem på min gamle pc. D va en AMD Athlon 1Ghz, me voodoo 5 kort me win 2000. Har kjøpt ny pc nu å da funker d heilt greit!! Litt rart. Men på den nye pcen skjer akkurat d samme på NFS Underground. Har ingen peiling om ka som e galt!!! Fette kjipt!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...