Gå til innhold

legokabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har bygget et legokabinett over en stund nå, og lurte på hva dere synes om den,

eventuelt hva som kan gjøres med den..?

 

Kabinett

 

Jo det skal jeg si deg. Når du først bygger i LEGO så må du ha mange detaljer, foreksempel noen lego karer som jobber med no inni kabinettet, små vinduer (selvsagt av lego), Radar eller annet stæsj strødd omkring.

 

Litt kjedelig med bare en lakkert legoboks fult av hull?!?

 

Se

 

her, også her er et godt eksempel på hva jeg mener

Endret av dassen
Lenke til kommentar

offtopic:

Jeg har store planer om å bygg jeg også! Skal hente legoen hjemme over helga. Vet ikke hvor mye det er, men masse. Jeg hadde planer on å legge hovedkortet flatt, desktop! Og så lage flere design: Jungel - masse "hemmelige ganger, Stilrent\futuristisk - rette linjer og vinkler og flater, Pure Technic^TM - Bare av teknikk med masse tannhjul og sånn, åsså ett på hjul! SDOOR lego/technic pc-bil.

Gjerne slik at jeg også kan skifte kabinett på en enkel måte, hvis jeg har nok til mer enn ett! :D

 

ontopic:

Kjempe tøft kabiett, som sagt :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo det skal jeg si deg. Når du først bygger i LEGO så må du ha mange detaljer, foreksempel noen lego karer som jobber med no inni kabinettet, små vinduer (selvsagt av lego), Radar eller annet stæsj strødd omkring.

 

Litt kjedelig med bare en lakkert legoboks fult av hull?!?

 

Se

 

her, et godt eksempel på hva jeg mener.

Joa, men det er jo som sagt ikke ferdig.. Og du som sier lego ikke skal limes, så veit ikke du helt hva du snakker om.. Løftet kabinettet med hk og 2 hder, hva skjedde? alt knuste og datt fra hverandre... og hva ville da skjedd med full vekt montro?!?!

 

Vis dere skal bygge legokabinett, bygg maskinen opp flere ganger og lim når dere er helt sikre på at det er sånn jeg vil ha d..

Lenke til kommentar
Jo det skal jeg si deg. Når du først bygger i LEGO så må du ha mange detaljer, foreksempel noen lego karer som jobber med no inni kabinettet, små vinduer (selvsagt av lego), Radar eller annet stæsj strødd omkring.

 

Litt kjedelig med bare en lakkert legoboks fult av hull?!?

 

Se

 

her, et godt eksempel på hva jeg mener.

Joa, men det er jo som sagt ikke ferdig.. Og du som sier lego ikke skal limes, så veit ikke du helt hva du snakker om.. Løftet kabinettet med hk og 2 hder, hva skjedde? alt knuste og datt fra hverandre... og hva ville da skjedd med full vekt montro?!?!

 

Vis dere skal bygge legokabinett, bygg maskinen opp flere ganger og lim når dere er helt sikre på at det er sånn jeg vil ha d..

jeg tror ingen vil bygge mange ganger helt til DU er fornøyd..

og det er jo bare å legge en treplate under hvis man flytter mye på kabinettet..

akkurat som man gjør meg gigantiske puslespill...

Lenke til kommentar

ja der sier du noe.. hadde jo ikke vært noe problem det heller..

 

--------|-----------------------|

_____|______________|___

|plate plate plate plate plate|

 

her har jeg prøvd å tegne opp et forslag..

de stripla linjene skal ikke være der, men de var nødvendige for at dette skulle gå

de "faste" linjene er lego, og der det står plate, ja, det er plata

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

ta en nærmere titt på tegningen min..

husk at de stripla linjene ikke skal være der..

ser du at plata ikke vil vises? det eneste du gjør er å skyve kabinettet litt over bordkanten så du får tak under når du skal flytte på det..

evt. så gjør du kanten/sjørtet avtagbart.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kom på en ide. Jeg har drøssevis av lego liggendes, og det første jeg tenkte på da, var pneumatikken, som jeg var en stor fan av. En kunne for eksempel sette inn disse pneumatikkventilene i fronten som et kontrollpanel og ha muligheten til og løfte lokket opp og ned. Eventuelt kunne en gjøre det helt lego, ved at man bytter ut viftene med lego motorer med lego propeller på... :p Ikke så veldig bra luftmengde mot støyniva verdi, men en morsom ide...:p

Lenke til kommentar

Du har så rett jonpet55. Det er jo utrolig man kan gjøre med lego. Jeg holder på å bygge nå, og da her jeg ikke plate under og ikke en sånn ferdig bunnplate heller, jeg skal bygge det BARE i lego, uten støtte eller støydemping eller noe skrue ller lim, så sant det går med hk feste.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...