Gå til innhold

Da har jeg bestillt min Dell I8600


Anbefalte innlegg

Det var kjapt! Alt var i orden med den å regner jeg med.

 

Hvordan betalte du da? 

 

Har betalt med kredittkort jeg, noe som kanskje kan ta lenger tid en andre bet. måter?

Neida, kredittkort er det kjappeste

(hvis du har $$ på kortet ditt da... :p )

Vet du egentlig hva kredittkort er? Det er ikke bankkort, det er KREDITT kort. Dvs at du ikke har noen penger der, men du kan ta ut kreditt der. Du har ikke penger på et kredittkort.

 

Måtte bare rette på det :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig en grense der, men det kommer ann på kortet ditt. det kan være alt ifra 10 000-100 000 og oppover.

 

Og det er jo feil å si at du må ha penger på et kreditt kort, får det går jo ikke ann. men de tar en kreditt vurderring av deg, og sjekker at du har mulighet til å tilbakebetale.

 

Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dell ha 13 000 kr for 2gb ram?

Kanskje Dell er rett adresse for spørsmålet ditt. Uansett ganske så uinteressant sidan Dell ikkje har monopol på salg av minnebrikker til sine maskiner. Godtek du ikkje prisen så står du fritt til å kjøpe hos andre.

 

Ellers så er det kanskje på tide å slutte med dette gnålet om leveringstid. Kvifor ikkje gå til nærmaste PC-sjappe å kjøpe rett fra hylla? (Dell har heller ikkje salgsmonopol på PC-er.)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dell ha 13 000 kr for 2gb ram?

Kanskje Dell er rett adresse for spørsmålet ditt. Uansett ganske så uinteressant sidan Dell ikkje har monopol på salg av minnebrikker til sine maskiner. Godtek du ikkje prisen så står du fritt til å kjøpe hos andre.

 

Ellers så er det kanskje på tide å slutte med dette gnålet om leveringstid. Kvifor ikkje gå til nærmaste PC-sjappe å kjøpe rett fra hylla? (Dell har heller ikkje salgsmonopol på PC-er.)

Enkelte er kanskje mer kresne på pc enn andre.

 

Dell bygger PC etter dit behov, og gir deg prisen deretter.

 

Kjøper du en ferdigbygget pc fra hylla får du kanskje ikke det du betaler for, eller at du ender opp med å betale for noe du ikke har bruk for.

 

Enkelt å greit!

Lenke til kommentar

Jeg venter selv på en Dell latitude D600. ordren ble klar på tirsdag forrige uke, men de beregent at maskinen min først ville forlate fabrikken på onsdag denne uken. Gleder meg skikkelig til å få den. eneste ulempen er at det tar tid. Når får man egentlig ordrebekreftelsen?

 

Edit: ringte i dag, og fant ut at maskinen hadde forlatt fabrikken den 20. ventet leveringsdato nå er den 26.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Går treigt her...

Bestillingsdato:  18/3/2004

Planlagt leveransedato:  29/3/2004

Bestilt Inspiron  510m

 

TaZ

Går ikke så treigt her..

Bestillingsdato: 17/3/2004

Planlagt leveransedato: 26/3/2004

Bestilt Inspiron 8600

 

Men hvor lang tid tar det fra Køben da, for dere som har bestillt?

 

update: 2004-03-23 11:08 - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB

Endret av magnus85
Lenke til kommentar

Min ankom Alnabru idag, så blir den sendt til Rudskogen idag, da jeg bor i Elverum tror jeg at jeg skal ta meg tiden til å dra til rudskogen å hente pcn.

 

Men de vet ikke når den kommer, enten klokka 1800-2000-0000-0600...hmm,,

 

men de skulle ringe meg sa de, tok ikke så altfor lang tid?..

 

Noen som vet åssent filsystem pcn leveres med?

Lenke til kommentar
EDIT: Hvordan er maskinen da jeg får den, med OS og sånn? Burde kanskje formatere til NTFS og innstallere windows xp på nytt mulignes?

 

Er det Fat/fat32 på dell maskinene når de leveres? Burde da ikke være det da dell leverer rimelig store hdd.... Eller?? Kan noen begrunne det?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Er det Fat/fat32 på dell maskinene når de leveres? Burde da ikke være det da dell leverer rimelig store hdd.... Eller?? Kan noen begrunne det?

 

På forhånd takk :)

Dell maskiner blir levert med disken formatert med en NTFS stasjon på hele disken.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...