Gå til innhold

Billig DVD-spiller på Rimi


Anbefalte innlegg

Humm.. var nettopp oppe på Rimi, der hadde de en DVD-spiller med hjemmekino (satelitter og sub). Spurte om det var den som kostet 379, isåfall hadde nok jeg kjøpt den med det samme (ja vet at man får vel ikke stort for den prisen, men så kunne jeg hvertfall prøvd hjemmekinoanlegg =). Men det var selvfølgelig ikke den, og spilleren hadde de ikke fått inn ennå... Den var enten på lageret eller skulle komme i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Humm.. var nettopp oppe på Rimi, der hadde de en DVD-spiller med hjemmekino (satelitter og sub). Spurte om det var den som kostet 379, isåfall hadde nok jeg kjøpt den med det samme (ja vet at man får vel ikke stort for den prisen, men så kunne jeg hvertfall prøvd hjemmekinoanlegg =). Men det var selvfølgelig ikke den, og spilleren hadde de ikke fått inn ennå... Den var enten på lageret eller skulle komme i morgen.

Kjeder du deg eller bare følte du for å dele med deg denne heller helt unyttige kunnskapen?? :p

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Skal du ha en dvd spiller som tar divx så må du høyere opp i pris og du får ikke tak i de spillerne på rimi. Ok?

Har inntrykk av at det bare er billige 'dritt-spillere' som støtter DivX jeg da men...

Er philips er billig drittmerke? Nope det vil ikke jeg si. Er flere og flere av de store merkene som kommer med divx spillere nå.

Lenke til kommentar
Skal du ha en dvd spiller som tar divx så må du høyere opp i pris og du får ikke tak i de spillerne på rimi. Ok?

Har inntrykk av at det bare er billige 'dritt-spillere' som støtter DivX jeg da men...

Er philips er billig drittmerke? Nope det vil ikke jeg si. Er flere og flere av de store merkene som kommer med divx spillere nå.

Vil si meg enig. :yes:

Lenke til kommentar
Er philips er billig drittmerke?

Det kan kanskje diskuteres...

 

Var dog ikke klar over at Philips (som første av de større merkene?) nå tilbyr DivX-avspilling.

 

Ttradisjonelt har jo avspilling av andre formater enn DVD, CD og til nød MP3/VCD vært de ukjente og relativt billige - ikke ulikt den som selges på Rimi - (som sikkert er grei til sitt bruk) - spillerenes domene og ikke noe som spesielt dyre modeller har hatt slik du antydet:

 

...''så må du høyere opp i pris og du får ikke tak i de spillerne på rimi. Ok?"..

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen Rimi butikk i Oslo som har fått inn spillerene eller?

...for her på Hovseter/Holmen har de ikke fått dem inn ennå. De visste faktisk ikke om tilbudet engang! Sier litt...

Tenkte jeg skulle kjøpe en til fatter'n.. Selv har jeg bestilt en Asono spiller som antakelig er den beste DivX spilleren av samtlige DVD spillere. (Fikk 6/6 på dinside.no) www.asono.no

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar
Er philips er billig drittmerke?

Det kan kanskje diskuteres...

 

Var dog ikke klar over at Philips (som første av de større merkene?) nå tilbyr DivX-avspilling.

 

Ttradisjonelt har jo avspilling av andre formater enn DVD, CD og til nød MP3/VCD vært de ukjente og relativt billige - ikke ulikt den som selges på Rimi - (som sikkert er grei til sitt bruk) - spillerenes domene og ikke noe som spesielt dyre modeller har hatt slik du antydet:

 

...''så må du høyere opp i pris og du får ikke tak i de spillerne på rimi. Ok?"..

Philips kom faktisk ut med divx spilleren ifjor.

 

Til nød VCD? Vel. Nå er ikke det noe luksus at alle, eller de aller fleste dvd spillere på markedet tar VCD. Det har dem gjort i mange mange år. Ikke bare billige spillere, men også de store merkene.

 

Men jeg ser ikke helt hva du vil med posten din? Det jeg mente at hvis du skal ha en divx spiller så må du ut med hvertfall 1000,- ekstra. Og de spillerne får du ikke på rimi. Du får faktisk ikke de spillerne i alle elektro butikker som selger dvd spillere. Tror du må forklare deg litt bedre.

Lenke til kommentar
Det jeg mente at hvis du skal ha en divx spiller så må du ut med hvertfall 1000,- ekstra. Og de spillerne får du ikke på rimi. Du får faktisk ikke de spillerne i alle elektro butikker som selger dvd spillere. Tror du må forklare deg litt bedre.

Poenget mitt var at de spillerne som hittil har tilbudt DivX-avspilling (med unntak av Philips tydeligvis) IKKE har vært dyre spillere men heller ukjente og relativt rimelige frittstående DVD-spillere som Kiss og LiteOn.

 

DU derimot antydet slik jeg tolket ditt første innlegg at DivX-funksjonalitet er noe som kun finnes hos high-end-spillere og det er helt feil. De færreste som legger en håndfull tusenlapper (og dermed sannsynligvis har et anlegg som matcher) i en DVD-spiller gidder å se på DivX eller VCD av åpenbare grunner.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Og hvor i hutteheita har jeg sagt at divx kompabiliteten er bare tilgjengelig hos high-end spillere? Lær deg å lese da mann. Jeg skrev ut med 1000,- mer. Det blir fortsatt under 2000,- og da er det hvertfall ikke high-end. Du er på bærtur nå. Bare fordi jeg sier at du må litt opp i pris så betyr ikke det at jeg mener high-end. Og du så at jeg skrev 1000,- mer i pris. Når ble f.eks en spiller til 1349,- en high-end spiller? Herreminhatt...

Lenke til kommentar
Og hvor i hutteheita har jeg sagt at divx kompabiliteten er bare tilgjengelig hos high-end spillere?

Da tolket jeg nok denne feil:

 

"Skal du ha en dvd spiller som tar divx så må du høyere opp i pris og du får ikke tak i de spillerne på rimi. Ok? "

 

Jeg leste det som at du mente at 'billigspillere' / ukjente merker ikke har DivX-støtte og trodde du mente laaangt mer enn en tusenlapp opp i pris når du skrev det på den måten. Rimi / OBS o.l. er det første stedet jeg ville sett hvis jeg skulle hatt en maskin med DivX-støtte og ikke hos Hifi-klubben eller lignende. :D

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...