Simen1 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 (endret) PQMagic og Dynamiske disker er en dårlig kombinasjon, siden PQMagic ikke støtter dynamiske disker PM versjon 8 og nyere støtter dynamiske disker... Edit: OK, jeg trekker dette tilbake. Syntes jeg hadde lest at dette var første versjonen som støttet det men tok vel feil. Kanskje det er 9'ern jeg hadde lest om? Aner ikke, men håper det blir støtte for det i PM snart da. Endret 15. mars 2004 av Simen1
f_Cannon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Hvordan da???? PM 8 fungerer ikke å bruke på dynamisker disker..
Syar-2003 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Fra PM8 pdf user guide. Dynamic Disks Windows 2000 and Windows XP use basic disks and dynamic disks. You cannot perform PartitionMagic operations on dynamic disks.
f_Cannon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Se der simen1, Dynamic disk funker ikke.... da blir jeg nødt til å formatere stasjonen å bli kvitt flere tonn med filmer og musikk...
Simen1 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 (endret) Se der simen1, Dynamic disk funker ikke.... da blir jeg nødt til å formatere stasjonen å bli kvitt flere tonn med filmer og musikk... Jeg prøver jo bare å hjelpe og gi forslag til ting du kan prøve. Forresten så kan du jo fortsatt prøve denne løsningen jeg skrev om tidligere: En siste utvei kan være å bestille en ny hardisk fra en nettbutikk og bruke EasyRecovery eller tilsvarende programvare for å hente ut dataene og legge de på den nye harddisken. Når alt er hentet ut og i orden kan du formatere gamle-disken (ikke-dynamisk) og legge innholdet tilbake dit. Den harddisken du nettopp kjøpte kan du returnere på angrefristen (innen 14 dager). Endret 15. mars 2004 av Simen1
MurderKing Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Får ikke brukt PARTITION OPERATIONS... Fant ut at jeg har noe som heter MBR (Master Boot Record) Er vist et virus. anbefalte å bruke Norton Systemwork. Da blir det å prøve det og da. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
f_Cannon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Glemte EasyRecovery som du nevnte. Du har hjulpet meg mye, men har ikke funka... hehe Går greit det... ser ut som EasyRecovery funker, finner hvertfall filer som ligger på den Dynamic Disk.
johnroger Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 http://www.diskpatch.com/ Dette programmet fant volumene på HD'en min som er unreadable.. men jeg må ha serial for å få det til å reparere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå