~Alex~ Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jo, jeg installerte nettopp et nytt skjermkort. Nå sliter jeg litt. Etter å ha re-installert Nvidia driverne (bytter fra GF4 ti4200 til 4600 som jeg fikk av en venn..) Poenget er at etter jeg har installert driverne så bare restarter pcen. I tillegg er skjermbildet helt rart.. Hva er gærent?
~Alex~ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 tror det er en intern feil, sikkert greit med noen tips, er nok ikke bare jeg som sliter med dette... alt klikka når jeg skulle installere drivern(nyeste invidia drivern)
~Alex~ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Definer "helt rart" farger er forvrid of byttes ut og kan bare starte i safe-mode (med drivern instalert
Umbra Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Fjern driveren og alt som hører med fra systemet og prøv Detonator 41.09. Hvis du har et antivirus program som kjører i bakgrunnen, må du huske å deaktivere det før du installerer driveren.
eiriksen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 farger er forvrid of byttes ut og kan bare starte i safe-mode (med drivern instalert Er ikke det artifacts?
~Alex~ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Har prøvd alle forslag, ingen forskjell, tipper det er hardwere feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå