Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hehe ja, men nå hadde de jeg skulle snakke med stukket. Så det var utrolig fint...
Haugnæss Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 ****** diskuterer dere msn som var nede for ****** meg 2 uker siden ellerno enda? syke folk
Blacki Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 ****** diskuterer dere msn som var nede for ****** meg 2 uker siden ellerno enda? syke folk ble/blir du mobbet på skolen som liten eller!?!! Siden du må bruke tid på å kommenter "tullinger" her i forumet...? Skulle vært 'vinglet' litt du...
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 (endret) ****** diskuterer dere msn som var nede for ****** meg 2 uker siden ellerno enda? syke folk 1.Visst du først hadde latt hver og banne, så kanskje jeg hadde skjønnt hva du sa. 2.Visst du hadde bodd i Moss eller Østfold i dag, hadde du merket at Msn ikke fungerte en stund. 3.Gå og legg deg. Endret 20. mars 2004 av Nikkor
_howy Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 MSN'n min funker ikke nå Men det driter jeg i. Sålenge den funker til i morgen, noe den alltid gjør, så er jeg happy.
Black Star Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 ****** diskuterer dere msn som var nede for ****** meg 2 uker siden ellerno enda? syke folk Slenger du ut sånt dritt uten å finne ut om vi fortsatt diskuterer den gamle saken, eller om det har oppstått en ny feil? Er vel heller du som er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå