Gå til innhold

Spille-pc med A64?


Olvee

Anbefalte innlegg

En feilaktig påstand der. Det er bare bundelen (dvs. det som følger med utenom grafikkortet) som er i Lite versjon. Kortet er det samme gode 9800 PRO. Dessuten kaller sapphire de degraderte kortene sine for SE ikke Lite

beklager men det er feil, søk rundt på nett etter meninger om sapphire 9800pro lite, det er ikke kun bundle det er snakk om...

kortet avviker fra de vanlige standar 9800pro kortene, en god del er elendige overklokkere mens noen faktisk har problemer med å kjøre stabilt på standard innstillingene.

Hvis det er sant, så får han jammen meg satse på powercolor. Over and out!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En feilaktig påstand der. Det er bare bundelen (dvs. det som følger med utenom grafikkortet) som er i Lite versjon. Kortet er det samme gode 9800 PRO. Dessuten kaller sapphire de degraderte kortene sine for SE ikke Lite

beklager men det er feil, søk rundt på nett etter meninger om sapphire 9800pro lite, det er ikke kun bundle det er snakk om...

kortet avviker fra de vanlige standar 9800pro kortene, en god del er elendige overklokkere mens noen faktisk har problemer med å kjøre stabilt på standard innstillingene.

Produsenten sier at det er kun bundelen som er forskjellen! Og tester sier også det samme!

 

Kjøper du deg et lite-kort så får du det samme kortet som er i full-versjonen! Du refererer til en post i et annet forum og hva vi vet så kan han ha kjøpt seg SE versjonen eller ikke ha så mye peiling på data generelt.

 

Du kommer med feilaktige påstander her!

Lenke til kommentar
Jeg skal muligens anskaffe meg ny pc dedikert til spillinga jeg driver med..Jeg skal kjøpe hos komplett.no

 

Dette har jeg planlagt:

 

Hovedkort: Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754 K8T800, SATA, LAN, ATX, Raid, Firewire

 

CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 754, 1 MB cache, BOXED

 

Minne(to av disse): CorsairValue S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered,

Non-parity,Megx64, CL2.5

 

Harddisk: Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA 10000RPM 8MB cache WD360GD

 

Grafikkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

 

Hva tror dere om dette sammen?

Det kommer til å fungere bra. :yes:

Lenke til kommentar
En feilaktig påstand der. Det er bare bundelen (dvs. det som følger med utenom grafikkortet) som er i Lite versjon. Kortet er det samme gode 9800 PRO. Dessuten kaller sapphire de degraderte kortene sine for SE ikke Lite

beklager men det er feil, søk rundt på nett etter meninger om sapphire 9800pro lite, det er ikke kun bundle det er snakk om...

kortet avviker fra de vanlige standar 9800pro kortene, en god del er elendige overklokkere mens noen faktisk har problemer med å kjøre stabilt på standard innstillingene. selvsagt fungerer nok de fleste kortene, men med en del tilfeller hvor kortene er temmelig underklokket og ikke engang kjører stabilt på standard innstilinger så hadde jeg heller gått for et annet merke.

er ikke spes stor prisforskjell uansett

Tror du tar litt feil her.

Har selv de kortet, kjører kortet knirkefritt på 445-390!

I esken var de kunn kortet + en cd med drivere!

Men ikke noe spill eller manual!

Forskjellen på full-retail og Lite-retail er innholdet som

følger med kortet(spill osv)

Kortet er det samme!

Lenke til kommentar
Jeg skal muligens anskaffe meg ny pc dedikert til spillinga jeg driver med..Jeg skal kjøpe hos komplett.no

 

Dette har jeg planlagt:

 

Hovedkort: Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754 K8T800, SATA, LAN, ATX, Raid, Firewire

 

CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 754, 1 MB cache, BOXED

 

Minne(to av disse): CorsairValue S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered,

Non-parity,Megx64, CL2.5

 

Harddisk: Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA 10000RPM 8MB cache WD360GD

 

Grafikkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

 

Hva tror dere om dette sammen?

Det kommer til å fungere bra. :yes:

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...